Forum > Demolåtar

Dividend - Fuga no 2 i A dur (Oves fuga)

<< < (2/5) > >>

equality:
Uppskattar och känner mig intelligent.  :) Bach-vibbar som sig bör (min favvo bland "gubbarna") men även moderna  dissharmonier - kul! Fint komponerat och skall bli spännande att höra fortsättningen. Aningen "midi-stelt" men du brukar ju fixa till sånt när det verkligen gäller.

pxm:
Suverän, spännande och intressant hela vägen utan att ge avkall på det musikaliska flödet. Gillar denna.

mvh

Marsall:
Gillar skarpt dom disharmoniska vandringarna  ....lägg in nån kagge/puka trumbetoning här å där ?.. skulle jag digga iaf  :D Keep going den blir o är finfin  :)

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 09.07.2015, 16:32:37 ---Uppskattar och känner mig intelligent.  :) Bach-vibbar som sig bör (min favvo bland "gubbarna") men även moderna  dissharmonier - kul! Fint komponerat och skall bli spännande att höra fortsättningen. Aningen "midi-stelt" men du brukar ju fixa till sånt när det verkligen gäller.

--- Slut citat ---

Kul Eq! Tack för lyssning och uppmuntran! Ska fixa midi-aktigheten, när jag är klar! :)

--- Citat från: pxm skrivet 10.07.2015, 05:09:23 ---Suverän, spännande och intressant hela vägen utan att ge avkall på det musikaliska flödet. Gillar denna.

mvh

--- Slut citat ---

Kul Paxom! Det ska vara komplext, eller hur? :D Inte nån jäkla popdänga!

--- Citat från: Marsall skrivet 12.07.2015, 20:11:12 ---Gillar skarpt dom disharmoniska vandringarna  ....lägg in nån kagge/puka trumbetoning här å där ?.. skulle jag digga iaf  :D Keep going den blir o är finfin  :)

--- Slut citat ---

Historiskt sett använder man inte perkussion, eftersom rytmiken är uppenbar för oss fug-gubbar ;) Tack för lyssning och förslaget!

MaxB:
Disharmoniska vandringar skrev Marshal - låter som, om inte Bach så kanske Bosch.
Kör så det ryker. Får följa utvecklingen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion