Forum > Färdiga produktioner

Plinka, Jocke, Roffe och pxm - "I taste U"

(1/6) > >>

pxm:
Plinka - text och sång
Jocke - hgr gura
Roffe - vnstr gura
pxm  - musik och hgr gura (innanför Jockes)

Ett collab från oss. Det var jättetrevligt.
Det är min gitarr som hörs minst, mellanspelet och
sedan i solodelen tar roffe 12 takter, följt av Jocke,
sedan mig och sist Plinka (vox)........
Hoppas ni gillar detta !!!!  :)

mvh

Marsall:
Det var mycket som skulle kivas  i ljudbilden ..Hör en cool låt ..men svår att tyda i mixen ...försök att få basen o trummorna i synk o volym ..o få ett bra beat på dom ... o plinka sen o krydda sen med gurorna.. Trummorna är liite vassa i ljudet ... Men ånyo .det finns en cool låt där bakom  :) ;)

MaxB:
"A Wild Thing" - I must say!

zorrow:
Yyeaaa! Härligt flummigt och okontrollerat! Så skall det vara! 70-tal så det skriker om det. Wow och gillar! Plinka levererar så bra! Så till mixen... Det är väldigt höga cymbaler och skrammel. Tror att de mår bra av en sänkning och eller neddragning i de övre registren. Basen är stundtals anonym för att sedan dyka upp och vara fantastisk. Kolla volym och inspelning. Jösses va bra detta kan bli! Lite pill till så...

Eddi:
Det är helt fantastiskt i positiv bemärkelse och helt rörigt i lite negativ bemärkels. Först av allt tänkte jag på Santana vilket antagligen kongasen fick mig att känna. Att Plinka kan hitta melodien i det här ger kredit för i sanningens namn är det rörigt värre och att Roffe har ett sånt driv på guran passar inte alls med en pensionär :lol:
Närå ingen kritik vill bara tala om att jag lyssnat :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion