Forum > Demolåtar
Dividend - Fuga 1 i C dur (KLAR!)
Plinka:
Ja det var en glad och lekfull fluga i en vacker dans :D
Nej, men alltså JÄTTEVACKERT. Gillar mycket!
zorrow:
Ja! Mjukt och vackert med några sköna crescendon! Klar som korvspad! Bra komponerat!
Dividend:
--- Citat från: zorrow skrivet 13.05.2015, 23:39:54 ---Nu kommer jag inte ihåg exakta förra lyssningen men jag tror att du har dragit ner velocity en del i denna? Bra! Skulle gärna ha än mer mjukhet och variation i anslaget i början men det är en smaksak... Återigen, bra komponerat och framfört!
--- Slut citat ---
--- Citat från: zorrow skrivet 15.05.2015, 18:50:01 ---Ja! Mjukt och vackert med några sköna crescendon! Klar som korvspad! Bra komponerat!
--- Slut citat ---
Tack Zorrow, kan tänka mig att ta bort pedalen som Alatar sa, annars är den här klar.
--- Citat från: Plinka skrivet 15.05.2015, 00:38:03 ---Ja det var en glad och lekfull fluga i en vacker dans :D
Nej, men alltså JÄTTEVACKERT. Gillar mycket!
--- Slut citat ---
Kul att det gillas! Blir fler sådana här :D
--- Citat från: Asti skrivet 14.05.2015, 14:29:28 ---Ja, det låter klart i mina öron! Bra variation i anslaget nu.
Har för mig att någon sagt "En fuga gör ingen sommar", men hoppas denne har fel! :)
/Asti
--- Slut citat ---
Skönt att anslaget funkar nu. Ska tänka på det framöver. En fugas flykt. ;)
Tack för dina öron!
--- Citat från: HasseFX skrivet 14.05.2015, 13:14:29 ---Mycket fint stycke på alla sätt!! ^_^
Skulle vara spännande att få höra "i händerna" på en pianist med noter! Finns mycket utrymme för fantastiska tolkningar.
--- Slut citat ---
Ja, det skulle nog bli snäppet bättre med ett proffs på klaviaturen :D Tack ska du ha för din tid!
Dividend:
Tog bort sustain-pedalen och det låter enormt mycket bättre nu.
Bumpar av den anledningen :)
MaxB:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.05.2015, 09:23:22 ---Kolla gärna om du vill förändra något avseende sustainpedalen - 27-33 sekunder.
Jag skulle inte ha den nedtryckt så mycket.
--- Slut citat ---
Intressant, jag tycker också att det låter bättre nu.
Var vi bara två som kommenterat pedalen?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida