Forum > Färdiga produktioner

MOMA – What Do You Know

<< < (3/4) > >>

MOMA:
Jag har haft knepigt med sologitarren så länge jag kan minnas - kommer nästan alltid i slagsmål med halsen en bit högre upp och ligger sedan utslagen med halvdant resultat.
Kommer som flera redan rekommenderat att hyra in en lego-gitarrist. Och när det sitter - då är det dags för slutlig master. (Puh)

Tackar för sakliga och bra kommentarer!!

MOMA:

--- Citat från: biomoib skrivet 11.08.2015, 16:26:37 ---Wow, urläckert! Spelat med pondus och kraft och skön stilsäker sång. Jag får vibbar av Jethro Tull eller Supertramp och sämre jämförelser kan man väl få  B)

Jag funderar på om du i andra versen och framåt skulle testa med en överstämma för att få en utveckling även fram till breaket.
Sedan behöver du precis som andra också skrivit göra något åt solot, det lever nu inte riktigt upp till låtens i övrigt mycket höga kvalitet. Varför inte be någon här att testa?

--- Slut citat ---

Tackar för fin kommentar. Vad gäller stämma och arr i övrigt, så kommer en sista överhalning inför master – och då är det inte omöjligt att ditt tips faktiskt blir verklighet :)

Ha det gott!!

Jambrains:
Men vad f_n?!?! Den här VET jag att jag lyssnat och kommenterat tidigare?!?!
Nåja, låter fortfarande äckligt bra såväl framförande som mix!
Det är när man hör sånt här man på allvar funderar på att börja tälja dalahästar istället!
Var köper man plattan?

karl:
Fan vad bra ;) gillar retrofeelet och harmonierna.... och soundet ;)

Allt gott karl

MOMA:
Varmaste tack för de hänförande kommentarerna - men dalahästar kan du väl droppa. Det är så mycket roligare att tälja bland hel- och halvnoter. Och det gör du bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion