Forum > Färdiga produktioner
What Do You Know – ännu ett alster i kommande suite :)
MOMA:
Gracias!
Fick tillbaka min akustiska tolva från killarna på Jam. Mycket bra renoverad och fixad - kan rekommendera dom förresten – och bra instrument inspirerar, så då blev det som det blev :)
Fortsätter min eskapad bland strängarna med flera låtar i den tänkta progrock-samlingen. Återkommer!
MOMA:
--- Citat från: 1up skrivet 16.05.2015, 21:20:04 ---Tycker det är bra snickrat, genomarbetat. Sången är bra, ligger något filter på? Upplevs som en lätt dist / radioeffekt. Mest det jag tänker på, om soundet på sången kan öppnas upp lite. Ett förslag.
--- Slut citat ---
Ska öppna projektet och göra ett försök – kika på mid och 5000 + se om man kan få lite luft i leaden. Återkommer!
hagis:
Tycker också att låter är catchy :) Inget problem med botten i mina jobblurar. Sången kanske inte går fram tillräckligt. Trumfillsen svaga.
/Hagis
MOMA:
--- Citat från: hagis skrivet 10.06.2015, 09:18:06 ---Tycker också att låter är catchy :) Inget problem med botten i mina jobblurar. Sången kanske inte går fram tillräckligt. Trumfillsen svaga.
/Hagis
--- Slut citat ---
Trummorna ska upp - det är taget! Eller också byter man ut dom mot riktiga :)
Tackar för kommentar och ha det!
MaxB:
Jag har troligen inte sagt det förr, så jag säger det igen: Skriv in MOMA i början av ämnesraden i första inlägget (editera första inlägget) så ser man vems låt det här är!
Det är bra att göra som standard.
Du ger så många sköna uppmuntrande kommentarer till andra på kr. Det gillar jag jättemycket. Har du bara fått ett "karma" här på kr?
Och nu hör jag den här rösten igen - den älskar jag!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida