Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Hong Kong On Three Teenager Themes
Light Head:
Vid 2.16 så upphör tonen lite för abrupt. 2.25, lite kapacitetsproblem kanske, men det klickar och stör lite där. Som vanligt så blir de högsta tonerna lite "midi". Tror, men vet inte, att det kan vara loopen i samplingen som hörs för tydligt? Ett problem som gäller alla som använder samplingar.
Men detta är riktigt bra! Vackert, och lagom pampigt. Det är kraft, men inte överdådigt.
När det är så här bra kan man kosta på sig att vara riktigt jäkla petig med detaljerna.
Bra jobbat och även jag kommer att lyssna mer på detta stycke!
1up:
Ek, skog och mossa! Mittentrudilutten är som sagt extremt cool!
Dividend:
Light head: Försökt fixa de värsta av de problem du beskriver.
1up: Ja man kan höra hur det knakar i furorna ;)
mahan:
Jahapp, då kör vi version 9.
Okei, arpeggiona vid 2:26 bättre, men inte bra ännu, kämpa lite till med dom.
Körerna funkar perfekt! Snyggt katerdralsound.
Och Wagnerkaggen är SUPERB!
Oj, kommit mycket till i denna version, sa ju att passa up med för mycket ideér, nu blir det mera konsrtmusik än en skön skogsvandring, men det är väl inte nödvändigtvis dåligt.
OCh äntligen ett siviliserat slut på din låt, GRATTIS! :D
Bra jobbat!
h. JOhan
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 05.09.2007, 00:40:07 ---Jahapp, då kör vi version 9.
Okei, arpeggiona vid 2:26 bättre, men inte bra ännu, kämpa lite till med dom.
--- Slut citat ---
Skall kolla in det där noggrannt
--- Citera ---Körerna funkar perfekt! Snyggt katerdralsound.
Och Wagnerkaggen är SUPERB!
Oj, kommit mycket till i denna version, sa ju att passa up med för mycket ideér, nu blir det mera konsrtmusik än en skön skogsvandring, men det är väl inte nödvändigtvis dåligt.
--- Slut citat ---
Ja, jag har funderat länge på en återgång. Har en massa idéer som poppat som är mer skogsvandring än pampighet. Kanske tar jag bort det pampiga partiet, men hur beskriver man att han kommit ut ur skogen med bara 5 instrument. hmm :)
--- Citera ---OCh äntligen ett siviliserat slut på din låt, GRATTIS! :D
Bra jobbat!
h. JOhan
--- Slut citat ---
Nejnejnej, det är ju uselt! ver9 vettu, 12 innan det börjar likna nåt :) (oftast
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida