Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Hong Kong On Three Teenager Themes
Dividend:
--- Citat från: 1up skrivet 09.09.2007, 01:23:05 ---Mäktig! :)
Fick gärna vara längre...
Det knirrar och knarrar av takkronor här hemma nu! Ser vinden vina och löven lugnt röra sig. Vi är. Till skogs.
--- Slut citat ---
KAnske gör en andra del.... Attans nu hör jag en... två falska noter :angry: i test13... Men det är så här det kommer att låta. Kanske förbättrar jag körerna så de låter bättre, hmm sen får jag kolla in mahans arpeggio han klagade på.... glömt bort helt... :)
Harmonica mike:
Då kör vi Per..
Snyggt intro,bra ljud på dina grejer.Åååå,där kom det in en violin,fasen vad vackert..Mycket snyggt arrat runt felan! Grymt snygg övergång till oboen,eller vad det nu är..3.38 in i låten,det låter ruskigt bra.Denna hamnar nog på min bästa lista helt klart - om det fortsätter så här bra."Åskan" mycket stämnings full,och där kom kören - stort och mäktigt.Måste sänka lite så jag får behålla min hörsel :D..5.47 in,fortfarande lika bra.Där kom det in en trombon? Härligt med de olika temana,i låten.Det känns som jag är ute på en resa genom ett vackert landskap..Tillbaka till felan,mycket snyggt! Trummorna kändes oväntade,men helt klart passande i arret..Jizes,så vackert detta var Per - detta blir min absoluta favvo av dina låtar.Slutet underbart,fantastiskt snyggt arrat.
Jag bugar,mycket angenäm lyssning.Sparar denna i morgon,måste hoppa i lådan nu.
Mvh
Micael
Dividend:
:) Kul att den blev nr 1 för dig då...
En dålig nyhet dock: Jag satt hela förmiddagen och gjorde förbättringar.... 13 som du lyssnade på (10 min), har blivit ver 15 (12 min).... Rättat massa fel, antimidifierat violinerna mm...
Trummorna lät lite kassa tyckte jag (?) Fortfarande kanske jag gör något med percussionen........
Hoppas du sovre gott! :)
Mvh
Per
Woltenizer:
Väldigt pampig. Men för mig känns det som om den behöver... mordeniseras. Sen är jag väll för lite speed-pimp kåt på all musik :rolleyes: Känns som att den är lite för vek just nu. Sen hör det till att jag lyssnar på väldigt mycket extrem musik och gillar sådan episk skit man ser på filmer nuförtiden med hyperaktiva drumloopar och tokiga baser :P
Bra jobbat =)
Dividend:
--- Citat från: Woltenizer skrivet 09.09.2007, 13:44:54 ---Väldigt pampig. Men för mig känns det som om den behöver... mordeniseras. Sen är jag väll för lite speed-pimp kåt på all musik :rolleyes: Känns som att den är lite för vek just nu. Sen hör det till att jag lyssnar på väldigt mycket extrem musik och gillar sådan episk skit man ser på filmer nuförtiden med hyperaktiva drumloopar och tokiga baser :P
Bra jobbat =)
--- Slut citat ---
LOL!! :lol: :lol: kul kommentar. ALlvarligt, så är det knepigt att "modernisera" den, iom det väldigt långsamma tempot på sina ställen.
Läser du böcker? ;) om du är speed-pimp menar jag?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida