Forum > Demolåtar

Gurano & Mahan - Along the road!

(1/3) > >>

Gurano:
Här kommer en låt som vi gjorde för några dagar sedan - tar gärna emot era tips på förbättringar

Sättning
Trumma - Gurano
Bas - Gurano
Gura - Gurano å Mahan
Sång - Mahan

/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/AlongTheRoad2.mp3[/mp3]

Dividend:
Jomen, det röjer. Rätt attityd i rösten, och gitarrerna ligger ju helt rätt i nivå.

Det är bra spelat på gurorna av er båda. Basen kunde nog upp ett snäpp. Tänkte inte på den.

Marsall:
Härlig spelglädje grabbs! ser er ståendes emot varandra med dragna gurorna instoppade i naven o brett mellan bootsen  o riffandes o sjungandes ..colabgott! :D
Lite filt över mixen ljudmässigt ..Och Mer fram med guror o trummor i ljudbilden  ..

bjurte:
Jomen visst Rockar det, jag tycker dock att basen är lite för hög och påträngande, men det är jag det.. ;)
Härligt duellerande gitarr-riffande där i mitten.. skönt..   :)

Gurano:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.04.2015, 17:42:35 ---Jomen, det röjer. Rätt attityd i rösten, och gitarrerna ligger ju helt rätt i nivå.

Det är bra spelat på gurorna av er båda. Basen kunde nog upp ett snäpp. Tänkte inte på den.

--- Slut citat ---
Tackar för tankar - ska kolla upp basen när jag får tillfälle

--- Citat från: Marsall skrivet 29.04.2015, 19:30:35 ---Härlig spelglädje grabbs! ser er ståendes emot varandra med dragna gurorna instoppade i naven o brett mellan bootsen  o riffandes o sjungandes ..colabgott! :D
Lite filt över mixen ljudmässigt ..Och Mer fram med guror o trummor i ljudbilden  ..

--- Slut citat ---
Tackar - ska kolla över ljudbilden

--- Citat från: bjurte skrivet 29.04.2015, 20:33:10 ---Jomen visst Rockar det, jag tycker dock att basen är lite för hög och påträngande, men det är jag det.. ;)
Härligt duellerande gitarr-riffande där i mitten.. skönt..   :)

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar
Divid tyckte att basen skulle upp och du tycker att den ska ned :)
Får fundera på det - den kanske är bra nu då kanske ?? :D

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion