Forum > Demolåtar
Gurano & Marsall - Skynda långsamt!
Gurano:
--- Citat från: zorrow skrivet 07.05.2015, 23:48:02 ---Japp. Bumlet är borta. Riktigt roligt att lyssna på det häringa :D Vilka galna stämmor :lol: Progröj!!! Vid 110 kommer en mycket hög röst in som inte riktigt passar in... Tror jag förstår vad som vill göras men rekommenderar en omtagning på just det och sen att skriket får ligga lite mer i mixen. Som sagt skitkul att lyssna på och foten stampade hela låten!
--- Slut citat ---
Nu har jag lagt på en lite effekt vid 110 - hoppas att det funkar?
--- Citat från: Marsall skrivet 08.05.2015, 18:35:36 ---rack zorrow för galna stämmor o frampushande av låten :D kanske en sänkning där o lite tokerier på håll utaren räcker (110) ..tror att volymen behöver ner där så är det nog i hamn ändå.. Sen mer Crunch i kicken vore ju Gottmos ..Får se vad Gurano har i bakfickan ;) :ph34r: :D
--- Slut citat ---
Som sagt - lagt på en effekt på sången just där och ändrat ljudet på baskaggen. Nu hörs kanske kaggen för mycket?
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/SkyndaLangsamt4.mp3[/mp3]
MaxB:
Jag ser tre inlägg (med det första) som verkar ha länk till version 4 är det samma fil eller olika filer med samma namn?
Vill veta innan jag gissar vilken som är den senaste, jag ska lyssna på.
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.05.2015, 09:27:30 ---Jag ser tre inlägg (med det första) som verkar ha länk till version 4 är det samma fil eller olika filer med samma namn?
Vill veta innan jag gissar vilken som är den senaste, jag ska lyssna på.
--- Slut citat ---
Alla leder till samma fil
MaxB:
Fortfarande kul och bra ös, som jag gillar!
Dividend:
Låter bra, men inte riktigt min musik.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida