Forum > Demolåtar

mahan - BIG C

<< < (4/5) > >>

Alatar:
Jättetråkigt att höra  :angry:
Önskar dig allt det bästa.

Vad som angår låten, så tycker jag att den är lite för intetsägande, på ngt sätt. Inget som sticker ut. Den rullar på, men utan att jag fastnar...

spacetrucker:
Ja, svårt att kommentera en sån här låt på nåt sätt. Den är liksom en statement eller nåt. Första behandlingen mot "Big C" liksom... och det är det viktigaste! Keep 'em coming.

Om jag nu skall säga nåt om själva låten så... gillar gitarrsounderna. Lite mer diskant kanske, på hela låten alltså, inte bara gitarrerna... åsså saknar ride-cymbalen :)

//Space

Dividend:
Låten rockar. Bra sjunget också i ett allvarligt ämne.

Jag tänker på dig.

ellamaria:
I am so sad to hear about the news  :( just have to keep going on and not give up! Someone already wrote that it's difficult to evaluate the song in this context. It feels heavy to listen because it's a heavy topic, but it's an important song!

About the song:

I love the vocals. The ending (last part) is great, it was stuck on my mind for some time. The song is catchy, maybe I'd like to hear a long electric guitar sound in good places.

Stay strong!

-Ella

Burnin_Sven:
Först vill jag säga den här låten gillar jag skarpt och hör inget av det du säger skulle vara mindre bra.

Sen fokusera på positivt det är rätt väg är jag säker på.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion