Forum > Demolåtar
MaxB & Mika - Scared Of Loving You mp3 - nu även musikvideo
MaxB:
--- Citat från: zorrow skrivet 22.05.2015, 21:31:36 ---Bra! Härligt att munspelet slapp dist. Överhänget eller vad det är vid 140 är för diskantigt och kanske för högt. Skulle också vilja ha upp de underbara körerna lite i mixen. Bra låt! Riktigt bra mot slutet med harmonisång. Kanske lite mer reverb där? Svår balansgång...
--- Slut citat ---
Munspelet har dist...(?) Hoppas kunna dra bort lite av överhänget, Sverker bad om det också. Avvaktar nytt mixande och mupptrixande, tills Mikas sång är genomgången och fixad i nivåer.
--- Citat från: Eddi skrivet 22.05.2015, 21:44:31 ---Hade tidigare dömt ut den som dansband men men lyssnade med nya perspektiv och jo den håller hyfsat bra ändå - förutom att jag saknar Mika då så måste jag säga att jag gillar det avskalade mot slutet mycket :D
--- Slut citat ---
"Mika is on" - ikväll satte hon sin del. Men mixa Mika orkar jag inte göra nu, det får komma senare, med vilade öron - måste sova nu.
Hade en riktigt lyckad och kul sångkväll, ikväll!
Eddi:
Kanonkul nåt att se fram emot :D
Fuzzbub:
--- Citat från: Eddi skrivet 30.06.2015, 02:09:33 ---Kanonkul nåt att se fram emot :D
--- Slut citat ---
Jag kan bara hålla med. Den unga damen har en riktigt bra röst! /Fuzz
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 30.06.2015, 02:09:33 ---Kanonkul nåt att se fram emot :D
--- Slut citat ---
Skulle vara kul att ha mer tid för musiken.
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 30.06.2015, 09:46:56 ---Jag kan bara hålla med. Den unga damen har en riktigt bra röst! /Fuzz
--- Slut citat ---
Jag är nyfiken på hur det låter i datorinspelningen igår av den här låten.
MaxB:
Nu finns en mix där Mika är med på sång.
Kan de va nått?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida