Forum > Färdiga produktioner
Dividend och 1up - Len Hud och hip hop
Wernborg:
Man får hoppas att ingen behöver leva livet som denna komposition. Att enbart leva i kaos måste bli allt för påfrestande för vilket intellekt som helst. Vi behöver ordning och vi behöver kaos. Yin och yang. Himmel och helvete. Eller .... jaja. :wacko:
Ett bra kaos. :)
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 31.08.2007, 23:29:13 ---Jou mään!
Nu vet man vem som gör vad, snyggt! :)
Kanske behövs lite fler analyser innan klubban svängs!
H. joHAN
--- Slut citat ---
Tack för lyssning, kanske behövs bättre text också (alltså det som kommer efter "cuz we are men!")
Emulator:
benägen att hålla med wernborg och tokai faktiskt: bra kaos som passar som installation.
kul att ni gör sånt här ibland..även om jag som jag nämnt förut blir lite småförbannad på att om det vreds en stund till så skulle det kunna bli nåt som kanske blev kommersiellt gångbart ;)
Nu är jag då egentligen glad att ni inte gör det, för sånt här livar upp :)
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.09.2007, 21:10:45 ---benägen att hålla med wernborg och tokai faktiskt: bra kaos som passar som installation.
kul att ni gör sånt här ibland..även om jag som jag nämnt förut blir lite småförbannad på att om det vreds en stund till så skulle det kunna bli nåt som kanske blev kommersiellt gångbart ;)
Nu är jag då egentligen glad att ni inte gör det, för sånt här livar upp :)
--- Slut citat ---
Kluven? :)
Dividend och jag föredrar det vackra i det imperfekta! (iaf jag!) :)
ynot:
lyssnade två gånger. tittar ut det blåser ute molnigt ute o lite blått i mellan dem..
börjar lite som en reklam jingel för shades ,,sedan kommer kubismen in i kompositionen..
galningar.. :D
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida