Forum > Färdiga produktioner

Dividend och 1up - Len Hud och hip hop

<< < (4/8) > >>

tsmalmbe:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.09.2007, 21:54:35 ---
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 02.09.2007, 21:47:39 ---Du har vunnit underlighetspris!

--- Slut citat ---

De flesta brukar säga excentrisk :)

--- Slut citat ---

Det är väl här som en av skillnaderna mellan Finland och Sverige kommer fram, i Sverige strävar man till att till allt pris omforma (potentiell) kategorisering till en politiskt korrekt men totalt integtsägande formlös klump. Här på andra sidan säger vi som vi menar.

Inget illa menat, du bor ju inte i någondera för tillfället ;)

Dividend:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 02.09.2007, 23:48:32 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 02.09.2007, 21:54:35 ---
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 02.09.2007, 21:47:39 ---Du har vunnit underlighetspris!

--- Slut citat ---

De flesta brukar säga excentrisk :)

--- Slut citat ---

Det är väl här som en av skillnaderna mellan Finland och Sverige kommer fram, i Sverige strävar man till att till allt pris omforma (potentiell) kategorisering till en politiskt korrekt men totalt integtsägande formlös klump. Här på andra sidan säger vi som vi menar.

--- Slut citat ---

Öh, jaha? Det var långsökt mitt kära mumintroll. :) Jag menade bara att säga just det som jag menade. Många kallar mig (i verkligheten) exentrisk. Har väl hänt 7-8 ggr, geni ca 30 ggr (i icke-musiksammanhang), osv....
Det stör mig inte. Är  man inte annorlunda, har man inget att tillföra den intetsägande formlösa klumpen :)

tsmalmbe:
OK, jag trodde du tillrättavisade mitt uttryckssätt :).

Men du tillrättavisade mig nu istället. Bra spelat ;) ;)

1up:
looool!!! :P

1up:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.09.2007, 22:57:24 ---
--- Citat från: 1up skrivet 02.09.2007, 22:25:11 ---"Du är GALEN"

"Du är konstig"

"Du är nörd, va?"

--- Slut citat ---

Haha, nä det brukar inte folk kalla mig, för ibland går jag runt i staden som en vanlig man. Hur känns det då?

--- Slut citat ---

Det beror på hur det sägs. :) Ibland tumme upp, ibland tumme ned. Man vill ju tillhöra någon form av grupp, men samtidigt har jag lärt mig att jag inte är som alla andra so, so what!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion