Forum > Demolåtar

1up-Always Movin' V2

<< < (2/3) > >>

MaxB:
Intressanta idéer dom dykt upp i din studio. Blåset låter intressant och är bra fångat. Kul med utmaningar att fånga en skön ljudbild och där är du på god väg.
Jag reagerar illa på plötsliga volymökningar i introsången. Öva mer på sången och den snabba rytmiken i texten så blitt totalen mycket bättre. Kul att du gör det!

Asti:
Jätteskönt groove och snyggt blås! Svänger som tusan när det kommer igång!
Sången behöver tajtas till och introt styras upp en del, låter lite ostrukturerat nu...
Kanske skulle det kunna vara lite mer diskant/lyster i ljudbilden och lite mer djup
och tyngd i bas och trummor...? Spännande!
/Asti

bjurte:
Svänger bra och soundet sitter, men som sagt sången blir lite snubblig/otajjt ibland !!

1up:
Tack Maxb, Asti, bjurte för lyssningarna.  Ny version uppe nu. Tillfälligt är rapen borttagen. Förlängning och överraskning på slutet.

Bättre struktur?
Bättre diskant?

Dividend:
Bra rytmik i denna.

Tycker strukturen blivit bättre (tror jag om jag minns rätt). Känns som en helhet. Diskanten kan jag inte uttala mig om pga lyssning, men låter bra i dessa lurar.

Bleckblås-hittarna funkar bra. Rap på denna behövs egentligen inte, kanske mer melodik istället (sång, eller slingor i de lugna partierna).
De föreliggande slingorna är riktigt bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion