Forum > Demolåtar
BusGrogg inte du Inte jag
busgrogg:
Jag har sänkt ekot nu rätt så mycket. Ska jag tänka på något mera? Jag har en gammal AJG mikrofon från 1969 som har fått någon smäll för slår man på den då låter det som om något flyttar sig därrine och det knastrar??Ska fantommatning vara på? Det låter även konstigt när man slår av och på den några gånger.
busgrogg:
Jag ska nog ta bort trumpeten, tycker den rimmar illa med budskapet eller tanken i låten. (VId närmare eftertanke). Kanske låten borde vara längre jag har lyssnat lite och kollat och tycker att många låtar låtar är längre.
busgrogg:
Ursäkta det var någon som undrade hur jag hittade detta forumet; jag är inte medlemm på många forum men en vän på svensktmodellflyg.se tipsade mig, jag tycker det verkar vara ett bra ställe även dettta!
busgrogg:
Nu har jag gjort ett interlude eller vad det heter i början och tog bort trumpeten och ersatte med dragspel som jag hittade. Nu är låten längre och jag drog ner sångtracket så det sprakar mindre!
Infuenser: Ulf Lundell, Peter Lemark.
MaxB:
--- Citat från: busgrogg skrivet 07.04.2015, 13:56:15 ---Ursäkta det var någon som undrade hur jag hittade detta forumet; jag är inte medlemm på många forum men en vän på svensktmodellflyg.se tipsade mig, jag tycker det verkar vara ett bra ställe även dettta!
--- Slut citat ---
Nyfiken på vem det är - om det är en bekant här på kr! :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida