Forum > Färdiga produktioner

Asti - April (klar)

<< < (6/7) > >>

Blue ice:
MYcket fint sjunget.

Asti:

--- Citat från: Blue ice skrivet 12.04.2015, 21:29:10 ---MYcket fint sjunget.

--- Slut citat ---
Jättekul att du tycker det!
Tack för din kommentar och välkommen till KR!
/Asti

pxm:
Jag tycker om denna , men det känns inte som du är klar, Asti !!!!
Det sliter litet och drar i den fortfarande....

Sologuran i hgr monitor rör mest till det för mig och tar fokus från sången. Kanske för att den spelar i moll...Prova G durbluesskala istället till kompet du har nu, jag tror jag fick det stämma då jag provade. Du har ju en blå ton i den så du behåller allvaret.

Det är något med basen,,,,,,,eller sången som gör taktens beats svåra att uppfatta, det blir bumligt...... Kan du lägga ut enbart kompet, Asti, och utan sologuran ????? Och en med sång och komp, ingen sologura ????? Tror att det är sologuran i hgr kanal som spökar till det.......

mvh

Asti:

--- Citat från: pxm skrivet 14.04.2015, 03:08:05 ---Jag tycker om denna , men det känns inte som du är klar, Asti !!!!
Det sliter litet och drar i den fortfarande....
Sologuran i hgr monitor rör mest till det för mig och tar fokus från sången. Kanske för att den spelar i moll...Prova G durbluesskala istället till kompet du har nu, jag tror jag fick det stämma då jag provade. Du har ju en blå ton i den så du behåller allvaret.
Det är något med basen,,,,,,,eller sången som gör taktens beats svåra att uppfatta, det blir bumligt...... Kan du lägga ut enbart kompet, Asti, och utan sologuran ????? Och en med sång och komp, ingen sologura ????? Tror att det är sologuran i hgr kanal som spökar till det.......
mvh

--- Slut citat ---
Intressanta idéer Johan, men några större ändringar kommer jag nog inte att göra i låten!
Har påbörjat nya projekt, som lockar mer.  :)
Det bumliga vill jag däremot ha bort..... Antagligen är det kontrabasen... :unsure:
Ska se om jag kan göra något mer åt basen. Tack för dina synpunkter!
Om jag återkommer till låten längre fram ska jag absolut ta dom i beaktande!
/Asti

MaxB:
Härligt Asti!
Du fullföljer mollsvängen du gillar och texten berättar.
Bra mix gillar sången gillar instrumenten Gillar beatet.

Nya projekt tar över! Bra!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion