Tack alla, jag förstår om detta är kanske lite av de hårdaste lagret på detta förum

Men nu får ni en glint i vad jag växte upp med haha för musik. Även om jag idag kör live ljud åt allt från Nanne Grönvall till Nordman är detta det jag i grunden kommer ifrån.
Maham, det är ett band jag och sångaren som är min bästa vän satte ihop. Vi har länge känt varandra och alltid lyssnat på denna typ av musik, tills vi för ett halvår sen bestämde nej, nu jävlar tar vi tag i detta.
Så jag började skriva låtar och sedan hittade vi medlemmar. Trummisen är en barndomsvän då min pappa och hans pappa känner varandra samt deras pappor haha.
I grunden är det jag som skriver allt. Inspelning produktion hela den biten med, men sen är alla med och sätter sin prägel.
Har även en kompis som jobbar som producent som hjälpt till med syntharna. Att mixen är lite vass kan jag förstå, men är lite av medvetet val för den ska skära igenom radio samt rötna telefonlurar

Vi ska nu ut på Sverige turne sen i slutet av sommaren 2 europa turner

Samt så håller jag på med en egen platta som är en helt annan musik lite mer åt Kent hållet

Här hittar ni även våran musikvideo.