Forum > Demolåtar
EllaMaria - Mahan - LOVE ME BACK
ellamaria:
Thank you everyone for the comments and suggestions! It was good to read them and your ideas!
We will keep working on this song, I will practice too, and let's see what comes up later again ^_^
MaxB:
Its nice to have you here!
zorrow:
Tråkigt att behöva vara lite av festförstörare men... Det rena, enkla och underbara i första versionen har gått förlorat. Version två är mer slätstruken och mainstream. Lite stråk och harmonier på sången räcker som tillägg till version ett. Vänligen förstör inte denna fantastiska melodi. Den är så bra att den står för sig själv. Det är sällan jag uttrycker mig så direkt men nu håller någonting fantastiskt på att förstöras.
Eddi:
--- Citat från: zorrow skrivet 11.04.2015, 00:57:57 ---Tråkigt att behöva vara lite av festförstörare men... Det rena, enkla och underbara i första versionen har gått förlorat. Version två är mer slätstruken och mainstream. Lite stråk och harmonier på sången räcker som tillägg till version ett. Vänligen förstör inte denna fantastiska melodi. Den är så bra att den står för sig själv. Det är sällan jag uttrycker mig så direkt men nu håller någonting fantastiskt på att förstöras.
--- Slut citat ---
Det där får du gärna utveckla lite för att jag ska förstå - den enda skillnaden är ju att hennes tillgjorda röst i duplon överstämman är borttagen - eller? Är det det du menar Z?
Alatar:
Jo, den nya version är bättre! Roligt att kunna höra rösten "på riktigt". Fint :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida