Forum > Demolåtar

Dividend, Marre - Det här är någon annans vår

<< < (7/10) > >>

Dividend:
Hej, tack till er som svarat!

Valde att i ett första steg följa Zorrows två råd ovan, höjde Marre och lade henne rätt i ljudbilden! De andra sakerna ni nämnde kommer i ett eventuellt andra steg :D (+ ev. pianosolo som jag får skruva ihop asap)

Tack för er tid.

Blue ice:
Jag tycker framför allt att sången är alldeles fantastisk på denna, jag är mållös!

mahan:
tjou!
ligger på kliniken o avnjuter min första cytostat o strålbehandling och denna låt hjälpte att koppla av o glömde omvärlden för en stund. Marre, du klarar detta med glans, bra. Det enda jag kan tänka då jag lyssnade med knappar är att pianot kunde dras lite tillbaka, lite väl domlnerande. Och kanske stråkarna lite upp.

bra jobbat!

h.   johan

Asti:
Bra nivå nu på Marres sång! Fint!

Marruschkka:

--- Citat från: Blue ice skrivet 25.05.2015, 11:14:44 ---Jag tycker framför allt att sången är alldeles fantastisk på denna, jag är mållös!

--- Slut citat ---

Oj, så trevligt, tack, jag sjunger på jag :D

--- Citat från: mahan skrivet 25.05.2015, 12:20:54 ---tjou!
ligger på kliniken o avnjuter min första cytostat o strålbehandling och denna låt hjälpte att koppla av o glömde omvärlden för en stund. Marre, du klarar detta med glans, bra. Det enda jag kan tänka då jag lyssnade med knappar är att pianot kunde dras lite tillbaka, lite väl domlnerande. Och kanske stråkarna lite upp.

bra jobbat!

h.   johan

--- Slut citat ---

Käre du, hoppas du mår okej. Tack för dina ord, jag gör så gott jag kan faktiskt :wub:

--- Citat från: Asti skrivet 25.05.2015, 17:27:18 ---Bra nivå nu på Marres sång! Fint!

--- Slut citat ---

Tack Asti, du vet ju hur du bidragit till sången här !! :rolleyes:
/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion