Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Indian och Cowboyz

<< < (3/6) > >>

mahan:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.03.2015, 23:32:23 --- Som du säger ... indiantrummor kan inte bli så fel - men det kräver sin eftertanke :D

--- Slut citat ---
Japp, ska bli kul att få höra indian drums in action!

zorrow:
Jorå det blev bättre! Trummorna har fortfarande en förbättringspotential. Kan du inte använda truminställningarna från Stomp? Trummorna där lät bra tycker jag.

Roffe H:
Sången mycket bättre och tydligare. Fattas bara "indiantrummorna" precis på slutet. :)
/ Roffe H

Gurano:

--- Citat från: mahan skrivet 28.03.2015, 23:58:58 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 28.03.2015, 23:32:23 --- Som du säger ... indiantrummor kan inte bli så fel - men det kräver sin eftertanke :D

--- Slut citat ---
Japp, ska bli kul att få höra indian drums in action!

--- Slut citat ---
Nu la jag till ett taffligt försök till indiantrummor på slutet :D

--- Citat från: zorrow skrivet 29.03.2015, 00:34:50 ---Jorå det blev bättre! Trummorna har fortfarande en förbättringspotential. Kan du inte använda truminställningarna från Stomp? Trummorna där lät bra tycker jag.

--- Slut citat ---
Hmm tycker själv att trummorna är ok här - vad är det som låter fel tycker du?

--- Citat från: Roffe H skrivet 29.03.2015, 11:48:24 ---Sången mycket bättre och tydligare. Fattas bara "indiantrummorna" precis på slutet. :)
/ Roffe H

--- Slut citat ---
Nu ere indiandrums på slutet :D

/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Indian_och_Cowboyz4.mp3[/mp3]

Marsall:
Tack gurano för att jag fick va med o yla in våren :D  Mahans goda tips med Indiantrummorna blev ju galet gott som slutkläm.. :D

Edit:Och såklart alla ni andra som pushat till förbättringar o hejarop :wub: B) :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion