Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Dagarna går (färdig)

<< < (7/9) > >>

Roffe H:
Ny version med Maria på stämmor och kör samt ett lite tuffare sound på gitarrsolot, tycker att Marias inhopp lyfte det hela en bit till. :)
/Roffe H

spacetrucker:
Låten är väl OK (föll mig inte riktigt på läppen alltså :P).
Blir lätt virrig då jag lyssnar på detta i lurar. Jag saknar nåt i mitten. Nu får jag en känsla av att allt, åtminståne det mesta, ligger antingen till höger eller till vänster. Och sången, den kunde höjas.

//Space

Eddi:
Jamenvisst Marre var ett lyckodrag på denna passar ju kanon med era röster. Jag upplever inte det som Space påpekar . bra balans i allt. En riktig klassiker på nåt sätt :D

Marruschkka:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 09.04.2015, 12:09:19 ---Låten är väl OK (föll mig inte riktigt på läppen alltså :P).
Blir lätt virrig då jag lyssnar på detta i lurar. Jag saknar nåt i mitten. Nu får jag en känsla av att allt, åtminståne det mesta, ligger antingen till höger eller till vänster. Och sången, den kunde höjas.

//Space

--- Slut citat ---

Tack för svar, den faller kanske inte alla på läppen men låten drabbade min i alla fall ;)

--- Citat från: Eddi skrivet 10.04.2015, 17:28:32 ---Jamenvisst Marre var ett lyckodrag på denna passar ju kanon med era röster. Jag upplever inte det som Space påpekar . bra balans i allt. En riktig klassiker på nåt sätt :D

--- Slut citat ---

Tack Eddi, jag gillar den här låten för skön melodi, text bra spel och leadsong från Roffe, det var trevligt att följa hans pipa, får ofta lite Svante-vibbar av hans härliga röst :rolleyes: :D

/Marre Maria

Marsall:
javisst blev det bättre med med marre  :) men verserna tycker jag skall va rena från xtra grejs  ;) .. tycker det räcker med babbakörerna .. Men det rockar fint  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion