Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Dagarna går (färdig)

<< < (4/9) > >>

Roffe H:

--- Citat från: mahan skrivet 30.03.2015, 09:43:54 ---Tjou Roffe!
Nu ska han inte vara blyg utan släng på ett sångspår, vet ju att du fixar det, och bara du ännu ger låten ett gott slut och glömmer fadeouten så har du den där!

h.   johan

--- Slut citat ---

Nytt gitarrsolo, ingen fadeout samt slängde på lite sång... :lol:

Alatar:
Jovisst! Sången tillför väldigt mycket.
Men det finns fortfarande någonting jag saknar. Ett riktigt galet gitarrsolo skulle vara schyst.

Marsall:
 En av dina helt klart bästa låtar i mitt tycke blev det ..Reffen e ju riktigt klatchig ... Bra att du tog dig TID att fortsätta den i kaklet  :D  B)

Roffe H:

--- Citat från: Marsall skrivet 30.03.2015, 19:57:23 --- En av dina helt klart bästa låtar i mitt tycke blev det ..Reffen e ju riktigt klatchig ... Bra att du tog dig TID att fortsätta den i kaklet  :D  B)

--- Slut citat ---

Tack för återlyssning, kul att du gillade...verkligen!  :)
/Roffe H

--- Citat från: Alatar skrivet 30.03.2015, 17:10:51 ---Jovisst! Sången tillför väldigt mycket.
Men det finns fortfarande någonting jag saknar. Ett riktigt galet gitarrsolo skulle vara schyst.

--- Slut citat ---

Hur låter ett "galet gitarrsolo", mycket dist eller.. :lol: Tack för att du lyssnade. :)
/Roffe H

MaxB:
Kanske passar med högre volym generellt på sången eller annars kompressor på sången - som jämnar ut volymen på sången genom låten. Sångvolymen är lite låg i början men blir generellt högre långre in i låten. Läckert lir och härligt med din sång! Allt är städat och snyggt.
Då efterfrågas alltså ett vildare beteende från en sologitarrist?!  Sug på den du!  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion