Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Dagarna går (färdig)

<< < (3/9) > >>

Roffe H:
Tack allla för respons (Marsall, Asti, MaxB, Marre, mahan). Tydligen skulle sång göra susen...men hade ingen tanke på det från början, får väl lyssna igenom och se om jag hittar nåt som skulle passa. Vanligtvis har jag en sångidé innan jag gör låten...så inte denna gång. Detta var bara lite "latjojam"  :lol:, men vi får väl se.
/Roffe H

mahan:

--- Citat från: Roffe H skrivet 28.03.2015, 22:13:08 ---Tack allla för respons (Marsall, Asti, MaxB, Marre, mahan). Tydligen skulle sång göra susen...men hade ingen tanke på det från början, får väl lyssna igenom och se om jag hittar nåt som skulle passa. Vanligtvis har jag en sångidé innan jag gör låten...så inte denna gång. Detta var bara lite "latjojam"  :lol:, men vi får väl se.
/Roffe H

--- Slut citat ---
Bra Roffe!
Inga spelrum för utomstående  :lol: :D

bjurte:
Snyggt bluesat !! även lite gammelRockigt a'la Bill Haley och det gänget tycker jag.
En Tele borde finnas i vart hem.. :D

Roffe H:

--- Citat från: bjurte skrivet 29.03.2015, 14:20:19 ---Snyggt bluesat !! även lite gammelRockigt a'la Bill Haley och det gänget tycker jag.
En Tele borde finnas i vart hem.. :D

--- Slut citat ---

Tack bjurte, håller med...nytt ordspråk: "En tele i vart hem"  :lol:
/Roffe H

mahan:
Tjou Roffe!
Nu ska han inte vara blyg utan släng på ett sångspår, vet ju att du fixar det, och bara du ännu ger låten ett gott slut och glömmer fadeouten så har du den där!

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion