Forum > Demolåtar

equality - Det var dance boot i vagen

<< < (3/5) > >>

Dividend:
Trevlig lyssning. Kommer inte på nåt att förbättra, tycker pianot funkar bra och ersätter behovet av sång rätt väl. Eller vad sjutton! Släng på lite sång :D

stajo:
coolt komp. Gillar hur de space-iga vävs ihop med kompet.

equality:

--- Citat från: Gurano skrivet 22.03.2015, 17:12:01 ---Låter som en schysst tolkning. Tycker att trummorna är för hårda
/G

--- Slut citat ---

Tackar. Dämpat drumsen något.

--- Citat från: Dividend skrivet 22.03.2015, 17:49:33 ---Trevlig lyssning. Kommer inte på nåt att förbättra, tycker pianot funkar bra och ersätter behovet av sång rätt väl. Eller vad sjutton! Släng på lite sång :D

--- Slut citat ---

Inte min sång iaf.  :) Kul att du gillar't något ändå. Thnx Per!

--- Citat från: stajo skrivet 22.03.2015, 21:09:18 ---coolt komp. Gillar hur de space-iga vävs ihop med kompet.

--- Slut citat ---

Alltid gillat denna melodi. Men den har alltid framförts så glättig och tveksam att Fröding deltog i något socialt sammanhang som detta med 100%-igt deltagande med tanke på hans sjukdom. Ett försök att få med lite av hans svärta och distans om än ett fåfängt sådant.
Kul att "se" dig igen! Alltid undrat var en sådan talang tog vägen.  :)

--------------------------------------------------------------------------

Finputsat en del efter era råd. Retar mig mig fortfarande på en del saker men orkar inte slita med denna mer idag. Tusen tack förvärdefulla tips!

mahan:
Tjou på dig EQ!
Kul att få lyssna på dina fina "tangent tryckningar" igen :D
Det tog en stund för mig att fatta vad det handlade om men alldeles fantastiskt fint arrat med rätt enkla medel.
Och bli inte o stampa på med detta alster för länge, tycker det är ideén som räknas och för min del anser jag detta färdigt och att det hoppeligen ger dig spark o drive att ta ihop med följande låt.
Så flaggan i topp EQ och eftersom alla knappar o spaker tycks fungera finemang så
.... på med följande! :)

h.   johan

John Isak:
Coolers! :) Och annorlunda!

Hör jag lite "fågelinspiration"? ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion