Forum > Demolåtar

mahan - SECOND MAN (ny verre 21 mars... färdig?)

<< < (7/8) > >>

mahan:

--- Citat från: Plinka skrivet 25.03.2015, 12:47:08 ---Bra låt och text och dina stämmor vet du att jag älskar  :wub:
Det är som vanligt väldigt snyggt och prydligt arrat, mixat och mastrat, och det är nästan så jag inte skulle ha något emot om mixen fettade till de snygga gitarrerna ännu mer, alltså lite mer tyngd och fetma skulle inte störa mig i alla fall :D

--- Slut citat ---
Tack Plinka!
Oftast får jag bannor för mina alltför tunga o feta guror så kul att du tycker tvärtom!
Vet int om jag kommer att skruva om denna låt mera men ska testa med min nya gura hur det låter

h.   johan

bjurte:
Om man frågade mig så skulle jag gärna säga att det behövs vässas, alldeles för luddigt för Bjurtes 'luddöron'
Trummorna lite för svaga, annars en typisk Mahan låt med härliga signatur körer..

mahan:

--- Citat från: bjurte skrivet 26.03.2015, 23:37:42 ---Om man frågade mig så skulle jag gärna säga att det behövs vässas, alldeles för luddigt för Bjurtes 'luddöron'
Trummorna lite för svaga, annars en typisk Mahan låt med härliga signatur körer..

--- Slut citat ---
Om vi kommer överens att vi inte frågar Bjurte då? :unsure: :lol: :D
Si när man e över 60 gången så börjar väl allt bli lite trubbigt, men bra komment o tack för lyssningen!
I nåt skede e man ju lixåm tvungen att släppa, så vi sparar vässningen till nästa låt som strax kommer upp,

h.   johan

Roffe H:
Visst känns den färdig nu. Gott hantverk.  :)
/Roffe H

mahan:

--- Citat från: Roffe H skrivet 27.03.2015, 13:13:35 ---Visst känns den färdig nu. Gott hantverk.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack Roffe!
You made my day.... FÄÄÄRDIGT! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion