Forum > Demolåtar

mahan - SECOND MAN (ny verre 21 mars... färdig?)

<< < (6/8) > >>

mahan:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.03.2015, 15:15:32 ---det låter Mahanskt!

--- Slut citat ---
Skönt, trodde redan du skulle säga att det inte låter obehagligt! :lol:

--- Citat från: MaxB skrivet 21.03.2015, 15:15:32 ---Inget som sticker ut något speciellt enligt mitt ovana öra

--- Slut citat ---
Max, Max, Max... i vilket skede har ditt öra gott o blitt ovant, är det nånsorts inflammation på gång?
Du ska bara lita på dina öron, ingen annan kan höra saker och ting på samma sätt som du själv.

Tack Max för att du orkar lyssna o kommentera, det uppskattas! :wub:

h.   johan

spacetrucker:
Nu tycker jag det låter bra :D

Plinka:
Bra låt och text och dina stämmor vet du att jag älskar  :wub:
Det är som vanligt väldigt snyggt och prydligt arrat, mixat och mastrat, och det är nästan så jag inte skulle ha något emot om mixen fettade till de snygga gitarrerna ännu mer, alltså lite mer tyngd och fetma skulle inte störa mig i alla fall :D

mahan:

--- Citat från: zorrow skrivet 22.03.2015, 15:58:18 ---I mina öron låter mixen finfint! Fick igång stampfoten! Snygga harmonier på körsången  :D När du mastrade, vad gjorde du då för trix?

--- Slut citat ---
Tack Zorrow för dina öron!
Mastringen då, trixet är väl just det du själv nämner här, "låter fint i mina öron"! Finns ju ingen trollknapp som man trycker på och så är det klart. Hjälper ju inte fast man har en kappsäck full med pluggar, förutom dom så behövs god fantasi och sen det absolut viktigaste: ett par utvilade öron Thats the trix!

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 23.03.2015, 11:01:59 ---Nu tycker jag det låter bra :D

--- Slut citat ---
Danke!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion