Forum > Färdiga produktioner
Asti - All or nothing (klar)
Asti:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 19.03.2015, 18:45:04 ---
--- Citat från: Asti skrivet 19.03.2015, 18:39:04 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 19.03.2015, 18:29:50 ---Jag syftar på gitarrsolot. Tyckte det var perfekt innan. De e bra att lyssna på kritik men ibland måste man gå på sin magkänsla och det som händer "in the moment" och helt enkelt skita i vad andra tycker ;)
--- Slut citat ---
OK, tack för förtydligande!
Jag är inte själv heller särskilt nöjd med det nya solot, så det lutar åt att jag plockar tillbaka det ursprungliga.
Synpunkterna jag fick gällde nog mer ton och styrka än själva spelet...
/Asti
--- Slut citat ---
Jag tyckte att ton, styrka och spel satt som en keps på förra versionen. :D
--- Slut citat ---
OK, skönt att veta! Ska se om det kommer fler reaktioner på solot!
mahan:
Tjou Asti!
Bättre o bättre, vet int exakt hur många versioner har gått men All_or_nothing_ver2 och dess solo.... :wub: :wub: :wub:
Detta solo funkar perfekt, mycket snyggt till den fina stämningen.
h. johan
Marsall:
nu är det bättre nivåer på sången ..kom inte ihåg det första solot tyvärr ..men kom ihåg att ljudet kunde ha slipats bytts :).. kanske ta det första solot o varför inte lägga en likadan fast akustisk gura som kör xakt samma solo ala tom petty.. :) .. saknar liiite mer bas så tror jag sången får ytterligare än knuff i rätt riktning-- Men gå på din magkänsla jag öser på vana troget med tips bara :o :D
Dividend:
Riktigt fint. Hörde inte ver1, men det här känns radioklart. Bra text, bra sjunget, bra spelat och snygg harmonik och melodik.
En cello på sina platser hade kanske funkat? :rolleyes:
Asti:
mahan - Detta är andra versionen. Jaså, du föredrar den senare versionen av gitarrsolot!
Själv lutar jag åt den första, som känns mer spontan...
Marsall - Skönt att sångnivåerna känns bättre! Och du vill ha en modifierad version 1 av solot... :wacko: :)
Och du vill ha mer bas... Jag är jättetacksam för alla tips du kommer med!
Dividend - Radioklart är väl att ta i, men smickrande att höra! :)
Roligt att du nämner text, harmonik och melodik!
Någon form av stråkar hade kanske inte varit fel i refrängen ("'Cause it's all or nothing....").
Stort tack för er feedback! Det verkar som att det återstående frågetecknet är gitarrsolot...
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida