Forum > Demolåtar
MaxB - Ute med hunden - förändringar tisdag 24/3
91:an:
Jajamensan, där satt den! Sticket var det som saknades och det passar utmärkt, borde till och med få höras två gånger i låten. :)
Plinka:
Strålande låt-idé! Har själv varit hundägare i drygt två år nu, och kan bara konstatera att man blir verkligen lyckligare med hund! Så mycket kärlek, glädje, kel, frisk luft och promenader kan ju bara vara ren friskvård! :wub:
Jag gillar det sköna gunget i låten och du framför den jättebra! Sången i mixen är enligt mig lite för vass och eventuellt något stark, men det kanske räcker att vässa ner den något. Fixar du det har vi en riktigt skön lyssning till hundpromenaden ^_^
MaxB:
--- Citat från: 91:an skrivet 25.03.2015, 07:22:00 ---Jajamensan, där satt den! Sticket var det som saknades och det passar utmärkt, borde till och med få höras två gånger i låten. :)
--- Slut citat ---
Tack - det var kul att det blev en lite annorlunda skapelseprocess. Ska ändra några få ord som jag kommit på idag men kanske ska köra sticket en gång till ja...
--- Citat från: Plinka skrivet 25.03.2015, 11:34:17 ---Strålande låt-idé! Har själv varit hundägare i drygt två år nu, och kan bara konstatera att man blir verkligen lyckligare med hund! Så mycket kärlek, glädje, kel, frisk luft och promenader kan ju bara vara ren friskvård! :wub:
Jag gillar det sköna gunget i låten och du framför den jättebra! Sången i mixen är enligt mig lite för vass och eventuellt något stark, men det kanske räcker att vässa ner den något. Fixar du det har vi en riktigt skön lyssning till hundpromenaden ^_^
--- Slut citat ---
Lite vass är sången nog. Kanske ner lite i volym alternativt annan åtgärd. Tack! Och 112 bpm är perfekt på hundpromenaden! :wub:
zorrow:
Japp. Ett stort fall framåt! Sången är lite hög tycker jag också. Sticket, som blev riktigt bra, får gärna repeteras och trummorna skall fram lite o fortsatt tycker jag att trummisen är lite lat. Reagerade inte på basen längre. Däremot är gitarrerna som solar lite ojämna i volym (läs min förra kommentar). Lite lång nedtoning på slutet men det kanske blir ett annat slut när du är färdig med denna? Bra jobbat! :D
Marruschkka:
Fin låt, en lovsång till vovven!
Fint :wub:
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida