Forum > Demolåtar
Gurano & Eddi - Turn it over
Marsall:
Getingguran var på röjdelen lyssnar i bilen nu.. Ta gärna fram dom andra versgurorna mer.. Lite o kanske sänka basen.. lite T Rex stuk över versgurorna tror jag höjer låten några snäpp :)j
Edit igen ..sen blir det lite konstigt vid röjjets slut en o en halv takt som blir för mycket ..127-130
zorrow:
Bra och kul med colab ;) Mixen är finfin förutom "getingguran" som kommer vid pass 90 och ligger i mitten och sticker i öronen. Den behöver mer värme och mindre sting. Eddis sång är helskön men jag tycker att det är lite för mycket dist. Hälften blir lagom tror jag. EQ mässigt är sången bra. Bra jobbar grabbar! :D
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 07.03.2015, 14:04:01 ---Getingguran var på röjdelen lyssnar i bilen nu.. Ta gärna fram dom andra versgurorna mer.. Lite o kanske sänka basen.. lite T Rex stuk över versgurorna tror jag höjer låten några snäpp :)j
Edit igen ..sen blir det lite konstigt vid röjjets slut en o en halv takt som blir för mycket ..127-130
--- Slut citat ---
OK ska kolla över getingen å basen :D
--- Citat från: zorrow skrivet 07.03.2015, 19:19:22 ---Bra och kul med colab ;) Mixen är finfin förutom "getingguran" som kommer vid pass 90 och ligger i mitten och sticker i öronen. Den behöver mer värme och mindre sting. Eddis sång är helskön men jag tycker att det är lite för mycket dist. Hälften blir lagom tror jag. EQ mässigt är sången bra. Bra jobbar grabbar! :D
--- Slut citat ---
Tackar - kollar närmare på getingen och distsången :D
Tack för synpunkter
/G
mahan:
Tjou gubbar!
Tung godis som kräver många lyssningar innan kommentering märker jag...
Snygg countryrock, lixåm hör hästarna fnysa i bakgrunden... jaha, jasså varför tycker jag det då? :o
Jo, den där förgrymmade koskällan som trummisen "brillierar" med, släng ut den så långt det går. Vadsomhelst annat, pistolskott, handclaps....
Ja se de e domdär detaljerna som göret.
Sen om mixen:
- Eddi behöver lite ner på volan och kanske lite de-esser, snyggt sjunget
- basen bar lirad men antar att basisten mixat eftersom den sticker ut aningen i volym så några dB ner med den
Småpeta lite till så är jag nöjd, för det är ju åxå viktigt :D
h. johan
Eddi:
--- Citat från: mahan skrivet 08.03.2015, 23:35:06 ---Tjou gubbar!
Tung godis som kräver många lyssningar innan kommentering märker jag...
Snygg countryrock, lixåm hör hästarna fnysa i bakgrunden... jaha, jasså varför tycker jag det då? :o
Jo, den där förgrymmade koskällan som trummisen "brillierar" med, släng ut den så långt det går. Vadsomhelst annat, pistolskott, handclaps....
Ja se de e domdär detaljerna som göret.
Sen om mixen:
- Eddi behöver lite ner på volan och kanske lite de-esser, snyggt sjunget
- basen bar lirad men antar att basisten mixat eftersom den sticker ut aningen i volym så några dB ner med den
Småpeta lite till så är jag nöjd, för det är ju åxå viktigt :D
h. johan
--- Slut citat ---
Haha cowboyrock alltså :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida