Forum > Demolåtar
Dividend - Pianostycke 141.5
tigersoul:
Mycket vackert. Skönt att även denna musik finns på KR. Hatten av! Vad kommentarer man negativt i detta? :D B)
Dividend:
--- Citat från: MOMA skrivet 03.03.2015, 12:38:16 ---Debussy kommer farande som en bris över sommarängen :) Det är ju mycket läcker, och jag tycker den här typen av stycken borde få mer utrymme i etern överhuvudtaget. Det liksom lyfter tanken över vardagen lite grann. Om du skulle kombinera detta med ett par andra varianter, med kanhända mer temperament – så vips skulle du ha en mycket kompetent och läcker svit att visa upp.
Det här är bra hantverk som känns.
--- Slut citat ---
Kul att du gillade och tack för liknelsen! :) Ska göra en temperamentsfull låt vid tillfälle, det var ett tag sedan.
Tack för din lyssning!
--- Citat från: tigersoul skrivet 03.03.2015, 14:11:01 ---Mycket vackert. Skönt att även denna musik finns på KR. Hatten av! Vad kommentarer man negativt i detta? :D B)
--- Slut citat ---
Det är jag som håller fanan högt :) I täten. Det finns en del negativt att säga, kanske skulle strukturen vara striktare, med repititioner av tematiskt material enligt en "form". (Här repeteras det, fast på ett mindre strikt sätt.) Jaja, tack för din lyssning!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 03.03.2015, 12:46:29 ---Härligt oförutsägbart och spännande B) :D
/Marre
--- Slut citat ---
Kul det! Tack Marre! :)
1up:
Vacker, rik, exposerar kulturell belevran.
Kanske lägga in ett tempo track och skapa temposänkningar i slutet av vissa av trillarna.
Dividend går starkt. :)
HasseFX:
Skön lyssning - harmoniskt spännande och överraskande, som redan sagts :) Håller med om tempoförändringar - tolkningen får en tendens att bli stel ibland...
Marsall:
Idiotiskt SKÖN då i så fall tycker jag :) ..skönt med sånt här avkopplande pianovirtuiosande .har inget mer att tillägga än keep up the good job you do! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida