Forum > Demolåtar

Gurano & Zorrow - Stomp

<< < (6/6)

HasseFX:
Skönt sväng och kompetent genmfört!! :)  Önskat att basen hade lite mer bett, nu när den bre ut sig lite! 

Dividend:
Låter bra och proffsigt! Snygg sång på denna.

spacetrucker:
Bra låt. Gillar. Den öppna hihaten tycker jag dock låter lite random, som om att den hamnat fel ställvis :unsure: Jag skulle eventuellt jobba lite mer med trummorna.. men det är jad det  B)
Annars snyggt som attan

// Space

Gurano:

--- Citat från: Asti skrivet 10.03.2015, 12:36:01 ---Passande sång med helt rätt attityd!
Fint samarbete!
/Asti

--- Slut citat ---
Vi tackar :D

--- Citat från: HasseFX skrivet 10.03.2015, 18:29:05 ---Skönt sväng och kompetent genmfört!! :)  Önskat att basen hade lite mer bett, nu när den bre ut sig lite! 

--- Slut citat ---
Tackar!
Eftersom jag suger på mixning så kan jag nog inte göra bitigare bas :D

--- Citat från: Dividend skrivet 10.03.2015, 20:12:29 ---Låter bra och proffsigt! Snygg sång på denna.

--- Slut citat ---
Vi tackar :D

--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.03.2015, 08:59:46 ---Bra låt. Gillar. Den öppna hihaten tycker jag dock låter lite random, som om att den hamnat fel ställvis :unsure: Jag skulle eventuellt jobba lite mer med trummorna.. men det är jad det  B)
Annars snyggt som attan

// Space

--- Slut citat ---
Tackar.
Har själv inga tankar om hihaten så den får nog vara :D

Tacka alla för komment å tankar till förbättring
/G

zorrow:
Även jag får tacka Gurano för att få vara med på denna trevliga slagdänga  :D  Tack också för vänliga kommentarer kring sånginsatsen. Jag tycker att mixen sitter bra med det lilla undantaget att jag sett denna låt som lite mer basdriven än gitarrdriven. Kanske att sänkningen av basen blev 1/2 dB för mycket? Eller alternativt ge den 1 dB kring 4,3 kHz? Baskaggen är fortsatt lite anonym. Resten sitter fint i mixen!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion