Forum > Färdiga produktioner

Asti - Vi ska få det bra (cover, klar)

<< < (4/4)

Marsall:
så där gott lät min gamla Roland Chorus förstärkare ..nu står den o dammar mest .. härligt o höra ljudet finfint ljud o spelat ..Visst funkar övergångarna ..visst fanns det ett piano med i första delen ?..borde ta fram det liiite mer kanske ..o sång o textframförandet e perfa..  :)

Dividend:
Bra översättning. Riktigt fin musikalisk tolkning också.

Låter färdigt, kanske hade jag höjt tempot en aning i introt, men det blir lite mer med eftertryck som det är nu.

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 02.03.2015, 22:16:53 ---så där gott lät min gamla Roland Chorus förstärkare ..nu står den o dammar mest .. härligt o höra ljudet finfint ljud o spelat ..Visst funkar övergångarna ..visst fanns det ett piano med i första delen ?..borde ta fram det liiite mer kanske ..o sång o textframförandet e perfa..  :)

--- Slut citat ---
Det är en POD X3 som emulerar förstärkarljudet! Ingen Kemper, men duger rätt bra för mina behov.
Jodå, det är med ett piano, men jag spelar inte så bra så därför får det hålla sig i bakgrunden.  :rolleyes:
Kul att du gillar sång och text!
Tack för din feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 03.03.2015, 10:14:14 ---Bra översättning. Riktigt fin musikalisk tolkning också.

Låter färdigt, kanske hade jag höjt tempot en aning i introt, men det blir lite mer med eftertryck som det är nu.

--- Slut citat ---
Översättningen är ju ganska rakt av, inga större avvikelser. Roligt att du tycker om tolkningen!
Jo, den får nog anses färdig. Det är ju en cover och inget jag vill lägga för mycket energi på.
Skulle helst vilja haft del 2 lite vildare med banjo, country-fiol och ev mandolin, men det fixar jag inte själv...
Tack för din feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion