Forum > Demolåtar
Gurano - Floating device
Gurano:
Tar tacksamt emot mixtips om ditten å datten. Jag upplever basen för hög - är det nåt som ni oxå tycker?
Vad kan man göra med denna?
Tyck gärna till om vad ni vill.
/G
Marsall:
Basen lite baktung liksom dränker den goa synthen... o guran är liite hög kanske (blir väl det för basens mullrande?).. saknar luften!! i bilden liksom Men låten är riktig skön.. lite vaggvisa o drömsk.. Jag gillart! :D
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 24.02.2015, 11:07:06 ---Basen lite baktung liksom dränker den goa synthen... o guran är liite hög kanske (blir väl det för basens mullrande?).. saknar luften!! i bilden liksom Men låten är riktig skön.. lite vaggvisa o drömsk.. Jag gillart! :D
--- Slut citat ---
Tack för komment
Nu har jag sänkt basigheten på basen samt ändrat lite frekvenser på guran - tror inte att det ska krocka - men man vet aldrig. Sänkte även gura pluttlite - men det är en guralåt liksom så mycket gura blire. Nu kan jag själv uppleva en av syntharna lite för hög - hur tycker ni?
/G
zorrow:
Trummorna ligger lite i bakgrunden. Guran är ok för det mesta men sticker just på de högre tonerna och då blir det lite för mycket för mina öron. Ingen krock med basen men den kunde få sig ett ordentligt lyft kring 100 dB. Jag hade inte något problem med någon av syntharna. Spännande komposition!
tigersoul:
Sköna guror, lär mig lira så här vet ja :P Låten blir rejält filmisk när syntharna kommer in i bilden, gillas skarpt!
Kan inte säga mkt dåligt om detta, trummorna kanske skulle lyftas fram en liten aning, eller åtminstone vässas lite i de övre regionerna!
Floating device? Tänker på en livboj ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida