Forum > Färdiga produktioner

Asti - Cruinthe will be watching over me (klar!)

<< < (2/5) > >>

zorrow:
Wow! Du gör så grymt bra grejer Asti :wub: Jag tycker sången ligger någorlunda i nivå med dina andra alster men kolla om en pyttesänkning funkar då jag kan ha fel. Jag har inget problem med virveln men skulle vilja ha liite mer lågbas på basen så att man får det där härliga djupet i mixen. Ja... hmmm... vet inte om detta hjälpte dig eller var förvirrande? Man behöver ju inte ta alla råd till sig...

HasseFX:
Underbar låt detta  :wub: (får jag väl lov att yppa nu ;))  KRs egen James Taylor - skönt att bara lyssna på timbren i rösten, som en säregen sopransaxofon  :rolleyes:!  Sången ligger lite nära, som många påpekat. När fulla kompet kommer igång balanserar det bra! Fortsätt spela på ditt instrument!!

Eddi:

--- Citat från: HasseFX skrivet 23.02.2015, 21:53:00 ---Underbar låt detta  :wub: (får jag väl lov att yppa nu ;))  KRs egen James Taylor - skönt att bara lyssna på timbren i rösten, som en säregen sopransaxofon  :rolleyes:!  Sången ligger lite nära, som många påpekat. När fulla kompet kommer igång balanserar det bra! Fortsätt spela på ditt instrument!!

--- Slut citat ---
Ja det är en fin stämning i den här Asti, den fick min tia och jag tycker inte rösten ligger för högt. Och Hasse som Festivalgeneral får man både delta och rösta ja utom på den egna då förstås.

HasseFX:

--- Citat från: Eddi skrivet 23.02.2015, 22:10:26 ---
--- Citat från: HasseFX skrivet 23.02.2015, 21:53:00 ---Underbar låt detta  :wub: (får jag väl lov att yppa nu ;))  KRs egen James Taylor - skönt att bara lyssna på timbren i rösten, som en säregen sopransaxofon  :rolleyes:!  Sången ligger lite nära, som många påpekat. När fulla kompet kommer igång balanserar det bra! Fortsätt spela på ditt instrument!!

--- Slut citat ---
Ja det är en fin stämning i den här Asti, den fick min tia och jag tycker inte rösten ligger för högt. Och Hasse som Festivalgeneral får man både delta och rösta ja utom på den egna då förstås.

--- Slut citat ---

...å det säger han NU   :angry: :D

Eddi:

--- Citat från: HasseFX skrivet 23.02.2015, 22:25:22 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 23.02.2015, 22:10:26 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

...å det säger han NU   :angry: :D

--- Slut citat ---
Haha jag tror på en härlig ballad från dig nurå :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion