Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - Black...

<< < (8/9) > >>

Marsall:
Låter mumsfillibaba Meen jag skulle tagit ned synthen i början nåt myrben till faktiskt för att få mer lugn o harmoni i lyssen till det sköna plocketguran ..Meen det är göttmos i lurarna ... :D

zorrow:

--- Citat från: Marsall skrivet 07.03.2015, 20:36:52 ---Låter mumsfillibaba Meen jag skulle tagit ned synthen i början nåt myrben till faktiskt för att få mer lugn o harmoni i lyssen till det sköna plocketguran ..Meen det är göttmos i lurarna ... :D

--- Slut citat ---

Tackar Marshall! Ett litet myrben till sänkt på synthen. Nu kännar jag mig klar! :D

MaxB:
God ballad! Saknar fortfarande skrikande gitarrsolo men man kan inte få allt här i världen.

Sverre:
Snyggt vackert och maffigt. Bra naturligt trumljud. En sån Hihat vill jag också ha :)

zorrow:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.03.2015, 11:41:15 ---God ballad! Saknar fortfarande skrikande gitarrsolo men man kan inte få allt här i världen.

--- Slut citat ---

Tack Max men i denna har jag med flit undvikit allt vad dist heter. Ville göra någonting annat för en gångs skull...  B)

--- Citat från: Sverre skrivet 14.03.2015, 20:38:15 ---Snyggt vackert och maffigt. Bra naturligt trumljud. En sån Hihat vill jag också ha :)

--- Slut citat ---

Tack Sverre. Trummorna har jag skrivit om längre upp i tråden om du är intresserad.  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion