Tack så mycket jag vill tacka alla som röstat på mig

, min underbara publik (utan er är jag inget), egget på egghuvud music, Bach naturligtvis, Ayatollan, Ghandi, Farbror Måns för goda råd om pluralistisk estetik i navajoindianernas ritualer, samt alla fejor i Hörnösand.
Skämt å sido. Tack för era röster. Kul tävling. Synd att vi var så få tävlande.
AVseende min låt så gillar jag verkligen Bach. Das Wohltemperierte Klavier är en av favioriterna och jag har nog hela serien med Glenn Gold som spelar Bach på piano.
Jesu bleibt mein freund är ju en tacksam melodi att göra cover på. Det var några som tyckte att jag härmade någon befintlig låt, men det var i så fall helt oavsiktligt.
Sången var inge vidare. Jag gör det alltid sist och denna gången samma kväll som bidraget skulle lämnas in. Jag tror att jag skall fixa en bättre sångversion och lägga upp vid tillfälle. Lite mindre reverb på trummorna och lite smågrejor i mixen kanske behöver fixas till också.
Jaha då börjar vi väl fundera kring nästa festival. Hoppas att vi kan få med oss lite fler tävlande då.

Edit: förresten glömde säga tack på allvar för alla snälla kommentarer kring min låt, Det känns väldigt inspirerande faktiskt.