Forum > Demolåtar
1up-Spider Power
1up:
Glad låt tillägnad brorsbarnen på deras födelsedagar, 3 och 5 år. Minstingen diggade med huvud och kropp när låten gick igång. :)
Emulator:
ha! Du får verkligen gammal nintendomusik att låta fräsch =)
allt låter autentiskt dataspel men så mycket fräschare.
kanske kunde vara ide att autotuna hopparah? skär sig som det är nu, och det känns synd.
gött mos!
mahan:
tJOU!
Jisses va fina låtar du slänger ut, inte att undra på att farbror Daniel är poppis!
Va tror du att dom skulle gilla en utomstående som sjunger/uttalar deras namn i låten?
Eller är denna redan "fridlyst"?
Snyggt sväng o gung, min kropp hänger inte mera riktigt med, men foten och fingrarna är lössläppta! :D
h. johan
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 16.02.2015, 00:34:13 ---ha! Du får verkligen gammal nintendomusik att låta fräsch =)
allt låter autentiskt dataspel men så mycket fräschare.
kanske kunde vara ide att autotuna hopparah? skär sig som det är nu, och det känns synd.
gött mos!
--- Slut citat ---
Datorspelsmusiktraditionen trogen. Det roliga är att det är autotune på sången, kanske mest på en av tre stämmor. Första tagning bättras.
Roligt det går hem. :)
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 16.02.2015, 00:40:32 ---tJOU!
Jisses va fina låtar du slänger ut, inte att undra på att farbror Daniel är poppis!
Va tror du att dom skulle gilla en utomstående som sjunger/uttalar deras namn i låten?
Eller är denna redan "fridlyst"?
Snyggt sväng o gung, min kropp hänger inte mera riktigt med, men foten och fingrarna är lössläppta! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Tack, tack Mahan. Hittat ett spår, ett recept i musikmakeriet som funkar bra för mig.
Sångversion är alltid välkommen, vore en fin hyllning. Tänkte nog mest på något popigt på denna som den kommit att utveckla sig. Stort tack för förslaget ändå!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida