Forum > Demolåtar
mahan - ECHOS OF MY LIFE
palm:
Hej hej!
Detta låter bra. En snygg rockarlåt. Jag är så dålig på namn men fick en känsla av AC-DC i början men sen lite mer ZZ-top. Dessa har ju lyckats hänga med ett tag.
För att hitta något konstruktivt så....Lite instängd ljudbild - var en tanke som poppade upp. Kan dock inte ge förslag på hur det skall lösas, det tror jag du kan bättre själv. Men det är väl någon hz som skall höjas.
Snygg låt, bra jobbat!
Med vänlig hälsning,
Göran
Plinka:
Förstår inte hur du kan få ihop sånt här på två timmar :wacko: irriterande proffsigt!
Ja det märks att du är hemma här, det låter jättebra :D
mahan:
--- Citat från: palm skrivet 15.02.2015, 09:07:58 ---Hej hej!
Detta låter bra. En snygg rockarlåt. Jag är så dålig på namn men fick en känsla av AC-DC i början men sen lite mer ZZ-top. Dessa har ju lyckats hänga med ett tag.
För att hitta något konstruktivt så....Lite instängd ljudbild - var en tanke som poppade upp. Kan dock inte ge förslag på hur det skall lösas, det tror jag du kan bättre själv. Men det är väl någon hz som skall höjas.
Snygg låt, bra jobbat!
Med vänlig hälsning,
Göran
--- Slut citat ---
Stort TACK Göran för lyss o komment!
Instängt varre här då, ska se om jag hittar nån lösning på det.
Kul att det gillas!
h. johan
mahan:
--- Citat från: Plinka skrivet 15.02.2015, 21:27:16 ---Förstår inte hur du kan få ihop sånt här på två timmar :wacko: irriterande proffsigt!
Ja det märks att du är hemma här, det låter jättebra :D
--- Slut citat ---
Tjou Plinka!
Måste medge att ibland funderar jag själv åxå hur in i helsike dom låtarna pluppar upp men so what, så länge dom pluppar på så kniper jag dom! :D
Och javisst, vi e båda hemma här, det kan du slå dig i backen på!
h. johan
Eddi:
Lyssnat igen och kom på att jag saknar lite tuffare bryggor och lite längre sådana något som skulle kunna återanvändas i outrot också?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida