Forum > Demolåtar
mahan - ECHOS OF MY LIFE
mahan:
--- Citat från: Eddi skrivet 16.02.2015, 02:09:07 ---Lyssnat igen och kom på att jag saknar lite tuffare bryggor och lite längre sådana något som skulle kunna återanvändas i outrot också?
--- Slut citat ---
Har ju alltid tänkt på hur man kunde begränsa lyssningarna till bara en, just för dessa tillfällen! :D
Detta med "tuffare bryggor" kunde du lite mer ingående underrätta mig om hur du tänker så vet jag hur det kunde vävas ihop. Ska det vara vassare guror, djupare bas, häftigare trummor, välhängd solist, mer/mindre reverb, nytt batteri till fuzzen?
Tack Eddi för nu lyssning o kommentar, kul att du orkar ta i!
h. johan
spacetrucker:
Jaa, gillar enkelheten i denna låt.... och sången, den är super ^_^
//Space
Plinka:
--- Citat från: mahan skrivet 16.02.2015, 00:57:42 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 15.02.2015, 21:27:16 ---Förstår inte hur du kan få ihop sånt här på två timmar :wacko: irriterande proffsigt!
Ja det märks att du är hemma här, det låter jättebra :D
--- Slut citat ---
Tjou Plinka!
Måste medge att ibland funderar jag själv åxå hur in i helsike dom låtarna pluppar upp men so what, så länge dom pluppar på så kniper jag dom! :D
Och javisst, vi e båda hemma här, det kan du slå dig i backen på!
h. johan
--- Slut citat ---
Ja just det, hälsa husflugan! Gott collab där! :D
Roffe H:
Proffsig! Härlig rock, tuffa gitarrer och bra sång och stämmor. Kanske skulle ett litet gitarrsolo sitta fint? :D
/Roffe H
MaxB:
Lugn trygg rock! Men det är inget som får mig att ramla av stolen av förvåning för i så fall skulle du vara tvungen att plocka in en grym sologitarrist. Du har en klanderfri snygg torr ljudbild, funderar på hur den här låter då "ni" spelar den på en klubb eller på en rockarena. Men det ska kanske inte blötas ner mer, det her... :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida