Generellt så gillar jag inte den här typen av instrumental gitarrmusik. Men med det sagt så finns det ju undantag och detta är ett sådant, det är ju oerhört skickligt framfört, man märker spelglädjen och det är tydligt att det är musik som rinner i dina blodådror. Temat ger mig härliga associationer. Skulle passa som ledmotiv till nån 80-tals Tv-show ala Nöjesmassakern, med en speakerröst ovanpå som presenterar programledarna och kvällens gäst

Jag är oerhört tacksam att du inte gjort som HasseFX föreslår och kör Rohdes istället för Piano, då hade det blivit äckligt slickt och gränsat till musikskolemusik, vilket är den absolut värsta formen av musik som finns, helt onjutbar

Svajarmstonerna vid 0:20, 0:26, 0:30 tycker jag låter lite "too much", det låter sökt och smälter inte in naturligt. Gillar inte basljudet, farmförallt inte på basräkorna, det låter vääääldigt mycket demo om den, mycket kompressor och en rundare ton vore önskvärt i mitt tycke. Sen hoppas jag vid alla musikgudar att du inte tänker sluta låten sådär på ett ensamt gitarrackord, det får du bara inte, allvarligt NEJ NEJ NEJ!!! Sluta istället på sista tonen på nergången 3:56 där gitarren ligger på en D-ton och basen spelar Bb och låt det bara klinga ut.
Please, for gods sake, what were you thinking man!!
I övrigt så gillar detta, sitter som ett klister i huvudet nu efter några lyssningar

Trevlig helg på're
Micke
EDIT: Gillar titeln också, fritt översatt "Vårben" eller på svengelska Spring i benen, kul