Forum > Demolåtar

Spring in the legs (2015-04-08)

<< < (2/7) > >>

HasseFX:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.02.2015, 13:25:25 ---Jag är oerhört tacksam att du inte gjort som HasseFX föreslår och kör Rohdes istället för Piano, då hade det blivit äckligt slickt och gränsat till musikskolemusik, vilket är den absolut värsta formen av musik som finns, helt onjutbar  :D

--- Slut citat ---

:P

Marsall:
En riktig behaglig resa i tonernas land.. för mig får solomelodiguran ta lite mer plats (inte höjning av volym) Men bredare och närmre i ljudbilden o flytta det andra en aniiiings längre bort .. Men det är i mitt tycke då.. :).. annars gott!

jonnerstone:

--- Citat från: HasseFX skrivet 06.02.2015, 13:35:00 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.02.2015, 13:25:25 ---Jag är oerhört tacksam att du inte gjort som HasseFX föreslår och kör Rohdes istället för Piano, då hade det blivit äckligt slickt och gränsat till musikskolemusik, vilket är den absolut värsta formen av musik som finns, helt onjutbar  :D

--- Slut citat ---

:P

--- Slut citat ---

I know what I'm talking about, har själv gått på musikskola med jazzinriktning. Fick ligga inlagd på avgiftning i flera år efteråt, men har varit ren nu dom senaste tio åren iaf  :lol:

Eddi:
Kanonmix - kanonspel på allt - kanonfel genre för mig - men jag stängde inte av för det ety det hände en massa grejer hela tiden och vändningarna överraskade en hel del - bra.
Kanonslut oxå ;)

mahan:
Tjou Wernis!
Detta har jag väntat länge på, Wernborg på guror! Fan va snyggt och skön lyssnings musik. Måste ju lyssna flere gånger för att hitta alla små o fina detaljer.
Snygga harmonier och allt låter så lekande lätt, wish I could too....
Basen måste få en extra omnämning för den sparkar låten framåt som ett lokomotiv med häftiga basgångar såsom det ska vara i denna genre.
Och min vana trogen så kommer jag till mixen och trummorna, dom borde få ett större rumsreverb så att dom jobbar i samma utrymme som gurona, nu känns dom aningen instängda.

När kommer dom andra 11 låtarna till lyssning?

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion