Forum > Demolåtar
Spring in the legs (2015-04-08)
stajo:
skitbra spelat. Tyckte mixen är bra också och slutet definitivt bättre så här. Blev bara massa bra :D, inte riktigt min genre men man kan inte annat än beundra sådant här lir.
mahan:
Tjou W!
Abselut härligt, trots låtlängden så blir detta inte "boring" tack vare ditt snygga guralir.
I förra kommentaren min prisade jag basen som nu har lite gömts i bakgrunden, den kunde du vässa aningen så att kommer igenom.
Annars e detta klart för "färdiga" :)
h. johan
Wernborg:
--- Citat från: Dividend skrivet 31.03.2015, 15:59:47 ---Låter väldigt fint.
Kanske gå ner mer i intensitet för dynamiken skull, på vissa platser. Det är lätt att räkna ut vilka :)
--- Slut citat ---
Tack. Har flyttat upp pianot en oktav i vissa partier. Det är lätt att räkna ut vilka.
--- Citat från: jonnerstone skrivet 02.04.2015, 17:50:15 ---Basen mycket bättre nu. Snyggt med extragitarrerna. Slutet blev bra nu, genreriktigt :)
Gillar fortfarande inte svajtonerna på introt, men de e väl bara att bita ihop där antar jag :D
Dividend har en poäng med att ta ner låten på nåt väl utvalt ställe. Där vid 114 och en bit framåt så larmar pianot på rätt rejält och man blir lite mätt, så där nånstans kanske man kunde ta ner arret en smula, kanske låta pianot spela med brutna ackord för att sen dra igång fullt när huvudtemat kommer in igen.
Som sagt tidigare, sjukt musikaliskt!
Micke
--- Slut citat ---
Se svar till divi. Tack. Jag tycker "låten" kom fram bättre nu när basen står tillbaka lite.
--- Citat från: zorrow skrivet 02.04.2015, 23:51:54 ---Klar! Låter bra. Snyggt lirat o mixen sitter. :D
--- Slut citat ---
Tnx!!
--- Citat från: MaxB skrivet 03.04.2015, 19:57:12 ---Skön lyssning igen.
Ta en titt på alla spår vid 1.30. Händer det något oönskat på ett spår där? Låter som sologitarrens kommande lir klipper gitarrspåret innan...
--- Slut citat ---
Crap. Glömde 1.30. Får bli en Final mix 2 kanske.
--- Citat från: stajo skrivet 05.04.2015, 10:58:33 ---skitbra spelat. Tyckte mixen är bra också och slutet definitivt bättre så här. Blev bara massa bra :D, inte riktigt min genre men man kan inte annat än beundra sådant här lir.
--- Slut citat ---
Tack tack.
--- Citat från: mahan skrivet 08.04.2015, 23:04:27 ---Tjou W!
Abselut härligt, trots låtlängden så blir detta inte "boring" tack vare ditt snygga guralir.
I förra kommentaren min prisade jag basen som nu har lite gömts i bakgrunden, den kunde du vässa aningen så att kommer igenom.
Annars e detta klart för "färdiga" :)
h. johan
--- Slut citat ---
En tycker si en tycker så. Nu får nog basen vara som den är. Tack för tyck ändå.
Senaste verisonen högst upp. Nivåer finlirade samt att pianot flyttats upp en oktav i vissa delar.
bjurte:
skitsnyggt lirat och ja sa ju att Blackstaren låter mums att Line:a.. B)
1up:
Riktig musik, snyggt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida