Forum > Demolåtar

Spring in the legs (2015-04-08)

<< < (4/7) > >>

Emulator:
Titeln påminner förövrigt mest oom en korsning av göteborg- och pappahumor :D

Fjäderben =)

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 14.02.2015, 20:01:10 ---Ja, det är lite som att titta på när någon målar ett ierhört vackert porträtt av Lars Adaktuson. Otroligt detaljerat, skickliga penseldrag, färg och ljus är underbara. Dock bllir inte Lars (eller hans frisyr) snyggare för det.

Vad jag såklart försöker säga är att genren inte är något för mig, men att du är grym på instrument och arr som vanligt. Pianosolodel+ Ja, om du inte vill att den är klar, -för det är den.

Grymt!

--- Slut citat ---
Lars och jag tackar.

Asti:
Riktigt skön låt, som inte på något sätt blir tråkig, som annars instrumentala gitarrlåtar ofta kan bli.
Härlig ton i leadgitarren från Blackstar-burken. Såg att den låg strax under 2000 på Thomann...
Men det hjälper nog inte i mitt fall... :unsure: :rolleyes:
Gillar framför allt "nergången" i låten, men även i övrigt läckert lirat.
Hittar inget att kommentera mer än att det låter väldigt proffsigt om hela produktionen!
Hoppas du tar det som en positiv kommentar!  :)
/Asti

zorrow:
Bra spelat och härlig ton i guran. Slutet är sjukt bra. Normalt sett inte min kopp te men det här var förlösande och mycket trevlig lyssning. Mixen sitter fint. Alla instrument går fram på ett bra sätt.  :D

Wernborg:

--- Citat från: Asti skrivet 20.02.2015, 17:20:26 ---Riktigt skön låt, som inte på något sätt blir tråkig, som annars instrumentala gitarrlåtar ofta kan bli.
Härlig ton i leadgitarren från Blackstar-burken. Såg att den låg strax under 2000 på Thomann...
Men det hjälper nog inte i mitt fall... :unsure: :rolleyes:
Gillar framför allt "nergången" i låten, men även i övrigt läckert lirat.
Hittar inget att kommentera mer än att det låter väldigt proffsigt om hela produktionen!
Hoppas du tar det som en positiv kommentar!  :)
/Asti

--- Slut citat ---
Tackar! Klart jag tar det som positivt.  :D

--- Citat från: zorrow skrivet 21.02.2015, 18:03:57 ---Bra spelat och härlig ton i guran. Slutet är sjukt bra. Normalt sett inte min kopp te men det här var förlösande och mycket trevlig lyssning. Mixen sitter fint. Alla instrument går fram på ett bra sätt.  :D

--- Slut citat ---
Kul att gillar och framför allt att slutet funkar. Fick skäll tidigare i tråden för dåligt slut.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion