Forum > Färdiga produktioner

1.a alstret i en "svit" av 6 låtar på temat progressiv rock

<< < (2/8) > >>

MOMA:
Jomenvisst är det akustiskt och soft :) Men som en av många låtar så får den nog vara det. Nästa distar och hugger vasst som Eddie van H en elak måndagsmorgon. Funderar som bäst på att rigga gitarr-stärkaren utanför studion för att få bättre rum och bett i eländet. Något tips för få autentiskt tryck? Anyone?

MaxB:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.02.2015, 13:09:10 ---Underbart! Och jag tycker definitivt jag känner igen denna röst.

--- Slut citat ---

Är textraden: "It started a month ago..." något du sjungit tidigare i ditt liv?

MOMA:
Hmmm... vi har en sällsynt skarpögd och lyhörd konnässör på tråden  :P

Jodå, så har det låtit om somliga rader. Men det torde vara presbigerat vid det här laget, eller hur??? Kan nog inte riktigt säga hur många år sedan det var!

MOMA:
Ja, vi får se när de följande spåren dyker upp, har bestämt mig för att slipa på detaljerna så att det sitter. Återkommer!

MaxB:

--- Citat från: MOMA skrivet 02.02.2015, 22:02:52 ---Hmmm... vi har en sällsynt skarpögd och lyhörd konnässör på tråden  :P

Jodå, så har det låtit om somliga rader. Men det torde vara presbigerat vid det här laget, eller hur??? Kan nog inte riktigt säga hur många år sedan det var!

--- Slut citat ---

Om du visste vad jag älskar den låten och din sångröst!
Andreas vad han nu heter som syns i ESC-sammanhang, möter en farlig konkurrent här!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion