Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Lyckohjul

<< < (2/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 25.01.2015, 16:48:17 ---Många sköna guror i denna gillar dileva,gnekarn vid 211 e finfin..O plinka e Gottmos,  fina körer.. Försvinner lite text typ på sista ordet i versen ..Mycket som vill ha få plats ..kanske plinka för lite mer utrymme för höras liite bättre ..Mejsla på  B)

--- Slut citat ---
Tackar - kul att det gillas - ska mejsla lite till :D

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 26.01.2015, 00:33:36 ---Låter bra, jäkligt bra. Något litet går att förbättra:
Alla gitarrer är chorusspretiga, tycker att någon borde vara Les Paul-mufflig för att ge intressantare kontrast. Ibland, framför allt mot sista refrängen, tycker jag att gitarrerna konkurrerar lite väl mycket med sången.
Basen limmar inte riktigt, vet inte riktigt varför. Skulle ha provat att dista den lite.
Plinka sjunger så läckert och hur säkert som helst i pitchen.

--- Slut citat ---
Tackar - kul att det gillas :D
Ska kolla upp basen å guranljudet

/G

Dividend:
Det låter snyggt. Har ingen kritik. Bra sång, snyggt spelat.

Gurano:

--- Citat från: Dividend skrivet 27.01.2015, 15:20:58 ---Det låter snyggt. Har ingen kritik. Bra sång, snyggt spelat.

--- Slut citat ---
Tackar :D
/G

zzeb:
Svensk grungeprogg eller nått. Bra i alla fall.
Fint sjunget och spelat.
Det jag tänkte på var kanske variera kompet på nån av de tre verserna. Lite samma lika nu.
Snyggt stick.

Gurano:

--- Citat från: zzeb skrivet 28.01.2015, 21:23:28 ---Svensk grungeprogg eller nått. Bra i alla fall.
Fint sjunget och spelat.
Det jag tänkte på var kanske variera kompet på nån av de tre verserna. Lite samma lika nu.
Snyggt stick.

--- Slut citat ---
Oki Tackar
Ska fundera på variation

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion