Forum > Färdiga produktioner
mahan - ANOTHER ME
Dividend:
Du gör en bra sånginsats här, den har vid sporadiska tillfällen varit mycket lätt "annoying".... (Alltså inte hela sången, men kanske nån fras här och där.)
Mixen sitter i mina usla öron :). Gitarrspelet känns säkert, sången sitter som sagt. Helgjutet njutbart and 'there aint no coming back' ;)
Rock on! :)
¨
Post scriptum (?) : Melodin är väldigt träffsäker, även om jag inte kan få den att platsa i några av de fack jag har som jag gillar..
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 29.08.2007, 05:06:27 ---Du gör en bra sånginsats här, den har vid sporadiska tillfällen varit mycket lätt "annoying".... (Alltså inte hela sången, men kanske nån fras här och där.)
Mixen sitter i mina usla öron :). Gitarrspelet känns säkert, sången sitter som sagt. Helgjutet njutbart and 'there aint no coming back' ;)
Rock on! :)
¨
Post scriptum (?) : Melodin är väldigt träffsäker, även om jag inte kan få den att platsa i några av de fack jag har som jag gillar..
--- Slut citat ---
Tackar för den Per!
Sounding like annoying singing in Beijing :D Mycket ing här..
Melodin var det sista som jag gjorde till denna låt, som så många ggr förut,. Därför kan det ibland låta som om melodin inte kanske "passar" in. OCh sen att hitta på nån lite ens begriplig text e heller inte lätt.
Men kul att du gillar o takk för komment! :)
h. JOhan
1up:
Den blev bättre och bättre den här låten!
I början kände jag att en "so so"-låt, som sen växte till en riktigt skön bit! Gött att höra. :)
mahan:
--- Citat från: 1up skrivet 29.08.2007, 15:18:51 ---Den blev bättre och bättre den här låten!
I början kände jag att en "so so"-låt, som sen växte till en riktigt skön bit! Gött att höra. :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar 1up!
Så om jag gjorde den 12 minuter lång så har vi en hit :lol: :D :P
Ska ännu lite fixa till stämmorna, otajt på sina ställen.
Takk o bokk för lyssning o comment :)
h. JOhan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 29.08.2007, 15:25:23 ---
--- Citat från: 1up skrivet 29.08.2007, 15:18:51 ---Den blev bättre och bättre den här låten!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar 1up!
Så om jag gjorde den 12 minuter lång så har vi en hit :lol: :D :P
Ska ännu lite fixa till stämmorna, otajt på sina ställen.
Takk o bokk för lyssning o comment :)
h. JOhan
--- Slut citat ---
hahaha du har humor :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida