HEHE... Jag vet.. Jag är lite labil just nu... Men jag packade aldrig ihop studion.. Jag gav det lite tid och ska nu försöka hantera den med omdöme.. Där råder numer alkoholförbud bland annat... Vad gäller Telecastern, så köpte jag den mestadels för att den var så satans snygg och så billig, att jag mest ska ha den som "tavla" som jag kan beundra lite då och då.. Spelar det gör jag på min FANTASTISKA Dean...
Hur som helst... För första gången på över ett halvår, så fick jag lite feeling igår.. Kanske för att saker och ting börjar lätta upp sig (kanske blir 2015 ett bättre år än de senaste två? Hoppas hoppas) och jag har nu lagt tankarna på att hitta en kvinnlig (helst) sångerska med rock-röst för nästa projekt.. Någon som har några tips? Eller kanske något tips på ett BRA (engelskt eller amerikanskt) forum för samarbeten?
Dock ska jag tillägga att Hoggez Orkester numera är begravd, och hur seriöst mitt kommande musikprojekt blir får framtiden utvisa...
Detta gjorde - i all hast - igår, och beskriver (också) lite av vad jag vill göra, och vilken typ av röst jag söker..
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/2015/PunkRock_jan_2015.mp3[/mp3]
Tills vi "ses" igen - må gott kamrater..
PS: Och jodå - kanske - tar jag med mig guran till Tony, Emulator

DS