Forum > Demolåtar

Marsall & Gurano - Det är inte så...(Klar)

<< < (3/4) > >>

zzeb:
Flummigt men bra. Härligt experimentell på nått vis. Som om ni försöker hitta nya uttrycksätt.
Sången för låg. Gött med svensk text. Poppa på!

bjurte:
Ja man hör ju direkt vem som varit i farten, fantasifullt arr. och harmoniseringar.
Men sången måste upp. :)

Eddi:
Faller in i hyllningskören typiskt Marsalliskt och roligt arrat tillsammans med Guranos synt. Basen tydligare och sången upp så sitter den. :D

Marsall:

--- Citat från: zorrow skrivet 20.01.2015, 00:02:46 ---Guranos synth låter kanon! Dock hoppar basen över i mitt högra öra vid första refrängen och sedan alternerar den mellan höger och mitten. Sången kan, i mitt tycke, komma ett par snäpp längre fram överlag. Annars gillar jag ljudbilden!

--- Slut citat ---
Tack zorrow för återkoppling o pushande av låten framåt o visst e Guranos synth läcker  :D nu har jag bytt basljud o o höjt den ! Hoppas den inte vandrar nu sida till sida  :unsure: :)
och även sjungt om verserna o lagt på en liten stämskruv" o höjt sången överlag

--- Citat från: Asti skrivet 20.01.2015, 11:16:56 ---Gillar dina låtar Marsall, som har ett alldeles eget, personligt stuk!
Spännande arr här med snygga synthljud av Gurano.
Vill också ha fram/upp sången en aning i ljudbilden.
Skulle också vilja ha ett fylligare, lite starkare basljud.
Nu är det lite diffust och bumligt. Kunde gärna få trycka på lite bättre i refrängen.
Sången känns lite osäker i första raden på "...ige-en".
Bra låt och bra colab!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti för gillande o spännande arr o eget o för frampushande.. :D O visst e Syntmaster G `s synt mummsFilliB :) Har Sjungt om verserna nu o lagt en liten grej vid igeeen stället ..Nu är det också fylligare o obumligare högre bas hoppas jag!?

--- Citat från: Roffe H skrivet 21.01.2015, 11:43:40 ---Alla instrument sitter fint, men jag tycker sången fortfarande kan höjas en aning.  :)
Roffe H
--- Slut citat ---

Tack roffe! :D Nu är sången slipad o utbytt på vers o lite volymstarkare

--- Citat från: zzeb skrivet 21.01.2015, 13:58:15 ---Flummigt men bra. Härligt experimentell på nått vis. Som om ni försöker hitta nya uttrycksätt.
Sången för låg. Gött med svensk text. Poppa på!

--- Slut citat ---

tack Zebben"för flummigt men bra :D jo det e kul o plocka på effekter o lägga på kärleksriff...Nu är sången slipad o höjd ;)

--- Citat från: bjurte skrivet 22.01.2015, 10:56:00 ---Ja man hör ju direkt vem som varit i farten, fantasifullt arr. och harmoniseringar.
Men sången måste upp. :)

--- Slut citat ---

tack Bjurte! fantasifullt o varit i farten"  :D ..nu är sången upp o slipad  ;)

--- Citat från: Eddi skrivet 22.01.2015, 14:33:25 ---Faller in i hyllningskören typiskt Marsalliskt och roligt arrat tillsammans med Guranos synt. Basen tydligare och sången upp så sitter den. :D

--- Slut citat ---

Tack Eddie!  :D för gillande tyck o visst e synthen e Gottmos " Nu är basen bättre o obumligare  o sången e upp o lite slipad den med  ;)

Tack som tusan allihop för frampushandet !!!!   ..Synt on" ..

Gurano:
Låter bra men jag tycker att verssången ska upp lite
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion