Forum > Färdiga produktioner

Asti - Min längtan (ny version)

<< < (2/8) > >>

Gurano:
En fin lågstämd och dunkel/"låg" låt - har inte så mycket att säga men du har ett, för mig, störande knäpp vid 42  :lol:

/G

Eddi:
Ahh jättebra med texten nu ser man ju vad du sjunger och jag tycker inte alls den är dyster snarare tvärtom - passar bra med arret också - det är ju en jättepositiv låt ju :D

zorrow:
Vanvettigt bra (som vanligt) Asti. Det jag reagerar på är volymskillnaden mellan vers och refräng vilken kunde jämnas ut lite då refrängen kommer lite högt. Grym text! Härligt spelat. Njuter av sången!

Asti:
Dividend - Ja, så kanske det är... Men hos min fru skulle du säkert få göra mig sällskap i facket "Dysterkvistar".  :)
                Du är tydligen inte så förtjust i marschtakten..? Jag tycker den kan ge lite extra nerv i vissa låtar.
                Här var jag lite tveksam över om det kanske blev lite för mycket...
Gurano - Roligt att du tycker låten är finstämd! Har börjat vänja mig vid dina "knäppa" kommentarer, men jag ska
              absolut kolla upp stället du anger!  :D
Eddi - Jag tror det bor en dysterkvist i dig med Eddi!  :D Eller kanske det är tvärtom eftersom du tycker den är positiv..? :unsure:
          Kul att du tycker arret funkar!
zorrow - Blir inspirerad och glad av din positiva kommentar! Roligt att du uppskattar text, spel och sång!
             Volymskillnaden mellan vers och refräng är en detalj jag är fundersam över. Bra att jag fick din synpunkt på det.

Tack för era kommentarer! Ska pröva att ändra nivåskillnaden mellan vers och refräng och spana efter "knäppa" ljud!  :)
/Asti

MaxB:
Fint och jag gillar temat man närmar sig både åldrar och funderingar.
För mig är det vissa av extraslagen på virveln (kallas de ghostslag?) i refrängen som jag inte tycker tillför utan hackar bort delar av harmonin.
Ett vid 72 och troligen detsamma vid nästa ställe samma kommer tillbaka, men kanske det bara är att minska på volymen eller velocityn på det slaget som skulle få in harmonin igen. Kolla om du håller med och vill fixa...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion