Forum > Färdiga produktioner

EMPI - On the road

<< < (2/2)

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.01.2015, 15:47:19 ---Yeah! Känns bekant det här stycket. Gott så!

--- Slut citat ---

Så konstigt... du kanske kände han som körade :D
--- Citat från: Gurano skrivet 11.01.2015, 16:46:40 ---Bra på det stora hela. Får lite Genesiskänsla

Vissa grejor tycker jag mindre om, men det är en fråga om min smak, men nu ligger den på färdiga - gott så
/Gurano

--- Slut citat ---

Genesis är ju husguden men inget jag tänkte på i det här projektet - men det värmer oss. Tack för lyss o tyck Gurano :D Förresten är det mindre sticikt i lurarna med den här låten? (jmfrt med CatFight)

--- Citat från: Dividend skrivet 14.01.2015, 12:00:15 ---Jo, lite Genesis men man hör vilka som ligger bakom :D

Snygg låt. Ni borde göra fler i samma stil...

--- Slut citat ---
Ja gärna för mig ett tema gör ju att man utvecklas i någon form. Tack förtyck o lyss Div?

--- Citat från: Plinka skrivet 14.01.2015, 12:32:53 ---Ja det är ett gott samarbete och som sagt snygga körer och sång!  :D

--- Slut citat ---
Kul attdu gillar o tack för lyss o tyck Plinka :D

Roffe H:
Jättefina stämmor, snygg colab.  :)
Roffe H

mahan:
Tjou på er!
Visst e de ju en snygg låt detta, tyckte det redan i festivalen och tycker det fortfarande.
Sången o stämmorna aningen vasst mixade, men som Gurano konstaterade så e låten upplagd på färdiga :D
Dessutom som jag alltid har sagt så värmer det mycket att det är flere generationer som deltar.

Snyggt collabbat! :)

h.   johan

Eddi:
Roffe o Mahan tack för glada tillrop. :D

Jag kan berätta att vi i dag var på Adolf Fredriks musikskola och Isabella gjorde inträdesprovet till femte klass - klart avancerat faktiskt förutom att sjunga lite förbestämda låtar i olika tonarter och att de skulle knacka med en penna som läraren gjorde så skulle de sjunga tonerna i en 2- 3- och 4-klang som togs på pianot - det skulle inte jag klara av kan jag säga - jag tror hon gjorde bra ifrån sig - svaret kommer i vecka 9.

MaxB:
Åhh hoppas det går vägen om hon verkligen vill dit.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion